{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Taber ALTID! - Hvorfor?! =)
  • #2   10. apr 2008 Det sys jeg oss jeg gør.. Jeg har hørt det er noget med det første billede.. smiley

• #3   10. apr 2008 tror jeg ikke du skal være ked af min har tabt 20 ud af 28 evt skifte det første billede i deres profiler. måske nogle flere udendørs billeder?
    jeg gætter bare... men det er da ideer

• #4   10. apr 2008 De er da bare så nuser, så det ved jeg ikke... men i starten tabte Luka osse de fleste af sine udfordringer, nu går det bedre, måske fordi han har et godt profilbillede??
    Men send bare en udf. til banditten, så kan vi se, hvem der vinder :o)

• #5   10. apr 2008 Der kan være mange grunde, men tag det ikke så tungt... det er trods alt kun for sjov smiley

Men billedkvaliteten har meget at sige, rigtig meget endda smiley

• #7   10. apr 2008 Dine bileder er utydelige, ensformige og det er ganske få af billederne hvor man faktisk kan se hundene ordentligt...
    Det vil være min begrundelse for at stemme på modstanderhunden.

prøv at tage nogle udendørsbilleder, hvor du kommer helt ned på maven at ligge, så du tager billerer i hundens højde.. Det gør nemlig en helt utrolig forskel

• #8   10. apr 2008 Det var ikke for at være grov....
    Men du spurgte jo..........

Synes selv det lyder grovere end det var ment når jeg læser det her bag efter

• #9   10. apr 2008 Nu har du jo ikke deltaget i ret mange udfordringer, så giv dem lige en chance..

Evt. ud i naturen og tag en masse skønne billeder..

• #10   10. apr 2008 Selv om Walther taber 500 udfordringer er han stadig den bedste for mig, jeg taber tit i udfordringerne, men taber med et smil, for det er jo bare for sjov.. smiley I mine øjne er Walther jo verdens dejligste hund, for han er min.. smiley

• #11   10. apr 2008 Dine billeder er meget ens og ikke ret skarpe.

Det første billede skal helst være et hvor man siger "sikken skøn hund, gid den var mn" Og det tænker jeg ikke ved nogle af dine. De mangler glimt t i øjet.

Men skriv nogle gode tekster til dine billeder, gerne lidt kreativt. Og sørg så for hvis du skifter billeder ud også at få ændret teksten.

Mine taber også rigtig meget. Men hvad pokker? Jeg ved jo de er de bedste, så det er alle andre der har stemt forkert.

• #12   10. apr 2008 Cæsar taber også næsten hele tiden, men det er jo for sjov de udf. Jeg har fået nogle råd til hvordan man forbedre sin profil og billeder. Men det er ikke nemt når man ikke har digitalkamera smiley

• #13   10. apr 2008 Jeg er overbevist om det skyldes dine billeder (for vapserne er da super skønne).
    Men som de andre også påpeger er kvaliteten og spændingen i dine billeder ikke ret god.
    Så enten må du ud og tage nye billeder - det er også dejlig sammenværd med vovsen. Eller også kun takke ja/sende udfordringer til hunde med billeder på samme niveau smiley

• #14   10. apr 2008 jeg har ikke lige læst alle trådene, men noget der betyder rigtig meget for mig er at bilederne er skarpe, og de er tydelige.. det første billede er ofte det billede jeg beslutter mig ud fra,

og så den lille tekst man skriver i udf. den er også nogen gang afgørende.. syntes det er sjovere når man gør lidt ud af at skrive en lille hilsen eller noget i den stil i stedet for den obligatoriske "stem på min hund".. kan i nogen tilfælde virke modsat

• #15   10. apr 2008 Du kan heller ikke sige altid, når du kun samlet har haft 6 udfordringer.. :0)

• #16   10. apr 2008 jeg vil give Alex og Lotte ret.

det stemmer jeg på:

' billeder taget i hundehøjde
    ' glade,sjove, skøre og eller smukke hunde - gerne med et glimt i øjet
    ' aktive hunde
    ' naturbilleder

men tror du skal deltage i mange flere udfordringer inden der viser sig et klart billede af om du taber eller vinder

profilbilledet har stor betydning, altså det billede man ser som stort først. mange stemmer kun efter det.

Louisa - til dig vil jeg sige at det er synd man ikke ser mere af Cæsar bag lågen på hans første billede

• #17   10. apr 2008 Nu er der sendt en gang udfordringer til dig fra hunde der også plejer at tabe og ikke har gode billeder.

Og bliver bestemtikke sur hvis du afviser.

• #18   10. apr 2008 Mini Me - selvom man deltager i stemmerunder, er det jo ikke sikkert stemmerne går til en selv

• #19   10. apr 2008 connie J: Ja det er lidt synd, men synes det var et sjovt/sødt billede der er mere anderledes end de andre af ham. Så nu prøver jeg det lidt smiley

• #20   10. apr 2008 det er et sjovt billede

Kommentér på:
Taber ALTID! - Hvorfor?! =)

Annonce