{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

Afvist af dyrelæge {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, så var jeg ude for den ubehageligt situation, at jeg fik akut brug for en dyrelæge til min 7 mdr gammel NFO killing natten mellem lørdag og søndag, han havde meget slem tynd mave og var døsig og svært at komme i kontakt med.. ringede til det dyrehospital som havde vagten i weekenden og fik den besked at man altså ikke tog til dyrelæge midt om natten med en kat der havde diarré.. jeg skulle bare give ham noget vand og holde ham varm.. da han bare fik det værre og værre, ringede min kæreste så op igen og sagde at nu måtte han altså gøre noget.. give os noget medicin eller bare et eller andet.. men ak nej.. han lagde altså hjemme i hans seng og sov, og han havde nu aldrig hørt om at man ikke kunne vente til det blev dag med en kat..
vi var i panik og kørte til Varde med ham også blev han indlagt og blev behandlet.. men der var desværre intet at gøre.. Han døde søndag morgen af sygsommen FIP.. Jeg ved godt at han ikke kunne havde været reddet men den dyrlæge som afviste og kunne jo ikke se igennem en telefon at han ikke kunne hjælpe ham..

Denne dyrelæge skal anmeldes og hvis nogen er interesseret i at vide hvem der er tale om, kan i kontakte mig over BC...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afvist af dyrelæge
Kommentér på:
Afvist af dyrelæge

Annonce