{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Århus N - lufte {{forumTopicSubject}}

Hej HG ! smiley

Jeg er en ung dreng som bor i århus n.. nærmere Vorrevangen..

Jeg ville spørge om der er nogen der skal have sin hund luftet?

Jeg trænger lidt til træning osv, så det ville være dejligt med en hund som man kunne løbe-træne med.. smiley

Generelt er jeg doven,, dvs at jeg ikke bare løber en tur ,, jeg vil på en måde have noget ud af det,, at glæde andre,, i dette tilfælde en hund.. Ja det lyder mærkeligt men håber i kan følge mig smiley

Så hvis der er nogen med en presset hverdag mht. tid osv så står jeg til rådighed bare send PB smiley

Jeg har ikke tænkt mig at tage penge for det smiley

Hvis der er nogen der vil "bruge mig" så skriver jeg en beskrivelse af mig, og man skal selfølgelig se omgivelserne hvor jeg bor osv osv osv osv osv...

Ja ved godt det lyder underligt og ved der ikke er så mange der vil lade sin hund luftes af en "fremmed", men selfølgelig skal man lære hinanden at kende og måske skal jeg lægge et depositum eller noget.. men anyway hvis det er noget så bare sig til smiley

Tak på forhånd,, og dumme kommentare nej tak da jeg allerede har en dårlig dag smiley
Ved der er nogen der vil svare vi ikke tør give vores hund ud så den kan luftes til en ukendt person osv osv..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Århus N - lufte
  • #1   5. apr 2008 Hejsa,jeg vil meget gerne lære dig at kende, sammen med min hund Luna.Hun vil nyde at gå-løbe nogen ture med di,når i har fået et godt forhold til hinanden.Jeg har kontaktet dig før,da du søgte nogen fra Lindholmparken-Vorrevangen.Vi flytter derop her den 15 april og vil gerne lærer dig at kende.Jeg er en kvinde på 34 år som har 3 børn Nanna på 3 år,Sebastian på 16 som går på efterskole og Nilie på 17 der arbejder i HM.Håber vi kan finde udaf noget ,stille og roligt.Vil også gerne passe din hund,hvis du skulle få behov for det.Kontakt mig i pb.Mvh Tine. PS Har den her købe profil fordi jeg havde smidt mit password ud,til min gamle profil og kunne ikke undvære HG indtil jeg fandt det GG

Kommentér på:
Århus N - lufte

Annonce