Spørgsmål omkring markedet... {{forumTopicSubject}}
Jeg har oprettede for kort tid siden en annonce omkring fotografering, som jeg gratis ville tilbyde, da jeg gerne vil øve mig i at tage billeder..
Men jeg får så en besked fra admin, hvor der står følgende:
Vi er glade for at du har valgt at benytte HundeGalleri.dk's marked, men markedet er desværre kun beregnet til privat køb, salg og bytte.
Vi lever som så mange andre hjemmesider af annonce indtægter og har derfor en interesse i at beskytte vores annoncører mod kommercielle annoncer i markedet. I den forbindelse er det vigtigt for os at slå fast at vores annoncører – på lige fod med alle andre kommercielle firmaer – heller ikke har tilladelse til at annoncerer i markedet.
Alle annoncer skal være af varer man selv ejer. Ligeledes er det heller ikke tilladt at annoncerer for varer man kan skaffe, importere eller har et større eller mindre lager af. Det vil sige at annoncer der på nogen måde konkurrerer med kommercielle firmaer er helt og andeles uønsket i markedet.
Det forstår jeg imidlertid ikke, for jeg er jo ikke professionel og jeg lavede ikke annoncen med henblik på at tjene penge..
Burde de der sætter hjemmesyet tøj til salg, tegner hund osv., så ikke også blive slettet, da de jo tager penge fra de professionelle tegnere og hundebutikkerne?
sep 2006
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.388
dec 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 115 Svar: 790
apr 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Hunde: 3 Emner: 846 Svar: 3.539
Come on.. Jeg er overhovedet ikke proff og tager billeder for sjov, som aldrig vil kunne hamle op med Tosafotos billeder, så jeg forstår virkelig ikke logikken i det..
Jeg har desuden fået at vide det bliver betragtet som videresalg, men det kan man da ikke kalde en ydelse som jeg ikke vil have penge for?!
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 189 Svar: 2.955
og jo det er også korrekt at man ikke må tilbyde andet på lige fod med diverse firmaer - det er en fejl hvis noget ikke er blevet slettet..
apr 2007
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.493
Jeg forstår det altså heller ikke!
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.493
apr 2007
Spørgsmål omkring markedet...