{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
331 visninger | Oprettet:

"Modersmærker" {{forumTopicSubject}}

De der små knopper nogen mennesker har, som har været der længe og ikke er farlige..Ved ikke hvad de lige hedder, men ja.
Jeg har to af dem i nakken, de generer mig nogen gange når jeg skal rede hår, så ryger børsten ned i og det gør ondt. Har også en på hagen (ved ikke om man kan se det på mit billede?), den er bare mere ligesom et modersmærke der er lidt forvokset, og ih ja, så vokser der såmænd også små bitte hår på den. DET er bare træls.
Er det noget min læge bare kan fjerne sådan uden videre? De er jo ganske små.
Og vil det nogensinde blive pænt hvis de bliver fjernet? Eller vil jeg i stedet bare få et stort ar i lang tid?

Håber nogen kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Modersmærker"
  • #1   4. apr 2008 Hvis de klør eller vokser skal du have dem fjernet..
    Jeg har fået fjernet en skønhedsplet på ryggen..
    Og der kommer selvfølgelig et ar, men vil hellere have et ar end kræft smiley

• #2   4. apr 2008 min datter blev henvist til hudlæge, og han fjernede den uden problemer, man kan næsten ikke se noget ar:-)

så gang i kniven;.)))

• #3   4. apr 2008 ps, det var også i ansigtet

• #4   4. apr 2008 Mette - De vokser ikke og klør heller ikke. Er som de altid har været. Men de generer mig bare nu. Har heller ikke som sådan noget mod et ar, men vil bare helst ikke have sådan et som min søster - hun er meget bleg under næsen og har kæmpe ar fordi hun engang slog det stykke mellem næse og mund ned i en kantsten - og det er da ca. 5 år siden smiley

• #5   4. apr 2008 Karin - Ih, herligt. Jeg vil da prøve at ringe til min læge så smiley

• #7   4. apr 2008 det er jo to forskellige ar typer.. Når du får en mindre operation som fjernelse af modermærker så får man et pænere ar end når man slår hovedet i asfalten..

• #8   4. apr 2008 Tumling - Haha, jo jo, men alligevel, for det ville jeg da ikke synes om, men altså ja smiley *gg*

Pia - Åh, okay, det gør jeg så. Ringer med det samme smiley

• #9   4. apr 2008 Jeg har også fået fjernet et modersmærke på min kind. Et rigtigt stort et som jeg er født med. Men det begyndte at ændre farve og gjorde ondt når jeg lå på det så der kunne gå kræft i det. Jeg fik det fjernet under narkose på skejby hospital på plastikkiruisk afdeling. Jeg har et stort ar men det er lavet pænt og bliver mere og mere utydeligt med årene. Og er det heldigvis os allerede blevet og det er nok 4 år siden nu..
    Så tror ikke du har noget at frygte.. Bedre med et ar end at det genere dig.

• #10   4. apr 2008 jeg har fået fjernet et modersmærke på kinden.
    jeg gik til min egen læge hvor jeg fik en henvisning til en hudlæge.
    Han fjernede den under lokal bedøvelse med en skalpel - og man kan ikke se noget ar i dag.
    det gjorde lidt undt da han skulle bedøve stedet - 3-4 sprøjter i kinden - men 20 sec efter var det ovre :-))
    Jeg gjorde det gerne igen !

Kommentér på:
"Modersmærker"

Annonce