En rigtig ØV-dag {{forumTopicSubject}}
Godmorgen allesammen.
Ja igår var en rigtig ØV-dag!! Da jeg kom hjem fra arbejde igår fik jeg den triste nyhed, at min nabo havde taget sit eget liv. Skrækkeligt, og forfærdeligt for familien! Vi er dybt rystet, så rar og sød en mand.
Herefter åbner jeg posten, og der ligger et brev fra sygehuset med svar på min celleprøve. Svaret er at det er blevet svære celleforandringer, for et halvt år siden var de kun lette ;-(
Jeg er indkaldt til d.8/5 hvor jeg skal igennem videre behandling.
Jeg har næsten ikke sovet i nat, og har bare grædt og tænkt så mange tanker.
Er der nogen herinde der har haft svære celleforandringer?
Tak for jeres tid, havde brug for at komme ud med det.
Og rigtig god dag
okt 2006
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 27 Svar: 337
okt 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 801
Rigtig god bedring, både fysisk og psykisk!
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.884
Jeg ved ikke noget om de celledannelser, men jeg håber det bedste for dig.
Har du nogen du kan tale med, både om din nabo og det her med dig selv?
nov 2007
Følger: 9 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 111 Svar: 1.173
Dorte: Mange tak, skriver lige til dig
Synes i ikke at jeg skal sende en buket blomster til nabokonen idag? Det er skrækkeligt, for han havde skudt sig selv
nov 2007
okt 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 801
Jeg synes du skal sende nogle, alt efter hvor godt et forhold i har til hinanden, tror ikke du kan magte at gå derover med det samme. Måske osse hårdt for selve konen, men jeg ved det ikke-
nov 2007
Vi har et godt forhold til dem, snakker med dem næsten hver dag, vores huse ligger meget tæt op af hinanden. Men jeg tror du har ret i at det måske bliver for meget både for hende og for mig. Måske man kunne ligge en buket på trappen med et kort?
Jeg har nogle søde kollegaere på mit arbejde men jeg har svært ved at snakke med dem idag, har meget nemt til tåre idag ;-(
En rigtig ØV-dag