418 visninger
|
Oprettet:
jeg bliver tosset {{forumTopicSubject}}
arggh.. min kæreste og jeg bor i et ældre hus der er lavet om til tre lejligheder, to i stuen og en stor på 1. sal... min kæreste og jeg har en lejlighed i stuen, og har nu fået nye overboer... og jeg har aldrig hørt nogen der tramper så meget.. lyder som om de går både med træsko og kænguru stylter.. de gamle over boer var slemme, havde en lille dreng der løb frem og tilbage, men det her er sku lige i overkanten.. lyder som om de gør det bevidst.. er sku til at blive tosset over.. kan man tillade sig at gå op og sige noget til dem... jeg får vandvid af det her...--
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 110 Svar: 443
jeg har tænkt på at de skulle havde det at vide, og jeg ville selvfølgelig sige det pænt.. men jeg har det nok lidt svært ved at gå op og sige sådan noget.. men vi skal jo alle sammen være her.. smil..
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.419
Herhjemme er det mig der lyder som en elefant, når jeg går, mens min kæreste, som endda vejer 25 kg mere end mig, lyder let og elegant, fordi han "går" anderledes...
Ved ikke om der er noget at gøre??? - For det kan jo være svært at bede dem om at gå på en anden måde:-)
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.317
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 110 Svar: 443
jeg bliver tosset