{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

jeg bliver tosset {{forumTopicSubject}}

arggh.. min kæreste og jeg bor i et ældre hus der er lavet om til tre lejligheder, to i stuen og en stor på 1. sal... min kæreste og jeg har en lejlighed i stuen, og har nu fået nye overboer... og jeg har aldrig hørt nogen der tramper så meget.. lyder som om de går både med træsko og kænguru stylter.. de gamle over boer var slemme, havde en lille dreng der løb frem og tilbage, men det her er sku lige i overkanten.. lyder som om de gør det bevidst.. er sku til at blive tosset over.. kan man tillade sig at gå op og sige noget til dem... jeg får vandvid af det her...--

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg bliver tosset
  • #2   2. apr 2008 Daisie L . ja det kan godt være de er et fodtøjs folk.. smil.
    jeg har tænkt på at de skulle havde det at vide, og jeg ville selvfølgelig sige det pænt.. men jeg har det nok lidt svært ved at gå op og sige sådan noget.. men vi skal jo alle sammen være her.. smil..

• #3   2. apr 2008 Det er ikke nødvendigvis fodtøjet der gør det - når man går på hælen, larmer det dobbelt så meget, som hvis man går på det forreste af foden...

Herhjemme er det mig der lyder som en elefant, når jeg går, mens min kæreste, som endda vejer 25 kg mere end mig, lyder let og elegant, fordi han "går" anderledes...

Ved ikke om der er noget at gøre??? - For det kan jo være svært at bede dem om at gå på en anden måde:-)

• #6   2. apr 2008 du kan prøve og så håbe, at overboen ikke er nærtagende ! min overbo blev mega sur da jeg bad hende og sønnen om at huske på jeg boede nedenunder - ja, så sur, at drengen en overgang inviterede klassekammerater hjem så de kunne larme helt vildt !!! Moderen var ikke hjemme og troede ikke på mig, så jeg inviterede hende ned så hun kunne høre hvor meget hendes søn larmede, men hun kom aldrig - det stoppede først (sådan nogenlunde, for moderen tramper stadig rundt og det er på hælen !) da een af klassekammeraterne begyndte at gå med mine hunde! så kom sandheden jo for dagen, men hvor har jeg godt nok været plaget af trampen og støj ........... pyha - så for at gøre en lang historie kort og give et råd: prøv forsigtigt, for tro mig, ingen bør udsættes for så megen larm at man går hjemmefra !

• #7   3. apr 2008 jeg ved ikke helt, men jeg var lidt en bandit går, for da det var aller værst. skruede jeg helt op for tv' et, i knap et sek. og det er faktisk som om de fattede det, for der har ikke rigtig været noget over drevent siden.. endnu... men jeg vil helt klart snakke med dem hvis problemet tiltager igen.. som sagt vi skal jo alle være her..

Kommentér på:
jeg bliver tosset

Annonce