{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Jeres værste aprilsnar.. {{forumTopicSubject}}

Hva er jeres værste aprilsnar i har lavet?

Den groveste jeg nok har lavet var da jeg var 16 tror jeg hvor min veninde og jeg (eller hun ringede jeg sad ved siden af) fortalte to gutter der var sammen at jeg lå på rigshospitalet med dobbeltkranbrud da jeg var blevet kørt ned..
Han bustede os så ved at have ringet til rigshospitalet.. Siden da har jeg ik lavet nogen der var grove smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres værste aprilsnar..
  • #1   1. apr 2008 haha den var også ond smiley

  • #2   1. apr 2008 ingen, jeg har aldrig kunne finde på nogen og så er min samvittighed kæmpestor så jeg kan ikke finde ud af sådan noget

  • #3   1. apr 2008 Dette er ikke en jeg har lavet, men en jeg har været udsat for.

    For en del år siden kom min bror sammen med min svigermor. Det lyder helt vildt, men jeg er den yngste i en søskendeflok på 6 og han er en del ældre end jeg.
    Nå men hverken min kæreste eller jeg syntes at det var særlig fedt at de var sammen.
    D 1. April modtager vi min kæreste en mail fra hans moster og onkel hvori der står tillykke med den kommende nevø/lillebror.
    Kæresten turde ikke at fortælle mig det før nogle uger efter da han vidste at jeg ville eksplodere. Mosteren og onklen troede vi havde regnet den ud siden vi ikke havde reageret ;o)
    Vi gik i flere uger og snakkede om hvordan vi skulle reagere før vi kom til at snakke om hvilken dato han havde modtaget mailen ;o)

    Idag er den meget sjov.... det var den IKKE dengang!


  • #4   1. apr 2008 Griner lidt af den..Men ka godt se at lige den dag den bliver sendt er den bare ik sjov smiley

  • #5   1. apr 2008 For to år siden ringede jeg til min mor og sagde at jeg havde brækket benet, og at jeg desværre ikke kunne være brudepige/ gudmor ved min søsters bryllup og nieces barnedåb, de skulle giftes i starten af maj.

    sidste år gik det igen ud over min mor, jeg sagde at jeg var nødt til at aflyse vores aftale ( kan ikke huske hvad det var ) Fordi Guffi havde fået hvalpe, 8 stk og vi vidste slet ikke at hun var gravid..

    Begge gange hoppede hun i med begge ben.


  • #6   1. apr 2008 Puhaaa Jannipigen, den var grov!!

  • #7   1. apr 2008 Ina: Din mor er nem at narre?
    Plejer godt nok også altid at hoppe i med begge ben smiley


  • #8   1. apr 2008 haha ja det kan godt være at hun er nem at narre.. Men jeg kan også godt være meget overbevisende :o) Da jeg ringede stortudende til hende imorges og fortale det med chefen, måtte jeg lige sige til hende at det altså ikke var en aprilsnar

  • #9   1. apr 2008 Ja det ka godt give bagslag engang imellem smiley

    Jeg er dog blevet for dum til at lave aprilsnar efter min grove jeg lavede dengang smiley


  • #10   1. apr 2008 Nej den var også ret grov den du lavede :o)

  • #11   1. apr 2008 Min mor er ikke hjemme til at jeg kan lave en aprilsnar med hende.. Hun sidder I Spanien og nyden vejret.. Ret snyd.
    Og det ville være ondt at bilde hende noget ind, så er resten af hendes ferie ødelagt.. Hun er så bekymrende smiley


  • #12   1. apr 2008 Jeg har ikke lavet nogen grove april snar, har dog prøvet at blive kørt ned af en bil på cykel for en del år siden første april, da jeg så kom for sent på arbejde blev de vildt sure og troede ikke på mig, og det gjorde mig mor heller ikke selv om det var sket lige nede foran vores opgang, det var først efter jeg stadig holdte på at det virkelig var sket 14 dage efter at det begyndte at gå op for folk at det faktisk var sandt.

    sidste år fandt jeg ud af at jeg var gravid, også første april så da jeg sagde det til min kæreste troede han ikke på mig, det samme med min veninde, det endte med jeg græd i telefonen da jeg snakkede med hende og hun troede stadig ikke på det. først en 2 dage efter gik det op for dem begge to at det var virkeligt.



  • #13   1. apr 2008 Jeg ved ikke hvor mange gange jeg ikke har været ud og lede efter løse heste den 1. april. Og jeg hopper altid på den!!

  • #14   1. apr 2008 Nu laver HG aprilsnar med mig.. tsk tsk

Kommentér på:
Jeres værste aprilsnar..

Annonce