546 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Indstemning af hunde Indstemning af hunde

Sådanne tråde ser vi tit !

Jeg stiller ikke spørgsmålstegn ved, hvor mange billeder der skal være, før man stemmer ind, det er vidst en gennemtæsket debat !

Jeg stiller heller ikke spørgsmålstegn ved om hvor vidt en ulovlig race skal stemmes ind eller ej, det er vidst også et gennemtæsket emne !

Det jeg stiller spørgsmålstegn ved, er om nogen smider en afvist, fordi man simpelthen ikke bryder sig om racen eller udseenet på den enkelte hund ?....

Jeg selv stemmer alt ind om man så må sige, det kan godt være, at jeg egentlig synes, at hunden er grim, eller at det var en race jeg ALDRIG ville eje, derfor synes jeg da at hunden og ejer skal være mere end velkommen på HG !

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indstemning af hunde
  • #1   28. mar 2008 Jeg stemmer ikke hunde ind hvis der kun er 1 billede, eller de billeder der nu er, er meget dårlige og texten er direkte manglende .
    Stemmer ikke efter racer eller udseende .
    Så skulle jeg jo kun stemme rottweilere ind smiley

Mener bare at hvis man har en hund og gerne vil være herinde , så kan man vel også godt tage nogle gode billeder og skrive lidt mere om den hund man nu har og forhåbentlig holder af ....

• #2   28. mar 2008 jeg tager ikke hensyn til om det er en race der tiltaler mig eller ej.

skal også siges at jeg er meget dårlig til at få kikket på de nye hunde.
    det er en tilfældighed om jeg lige kikker forbi.

• #4   28. mar 2008 Berit

Et billede får en stemme af mig eller gjorde fordi jeg i min uvidenhed troede på, at man efterfølgende lagde flere billeder ind !

Jeg synes bare, at trods fyldestgørende tekst og mange GODE billeder, ser man hunde der får afviser stemmer og derfor, at jeg undrer mig !..

De hunde kommer som regel ind, men hvad er det der gør, at de så bliver afviser stemmer af nogle brugere ?

• #5   28. mar 2008 Berit - så har jeg det lidt modsat af dig

skulle jeg til at vurdere racerne, når jeg skulle stemme ind/afvise, ville det bestemt gå værst ud over min egen race smiley
    der kan jeg jo vurdere om den er racetypisk eller ej

• #6   28. mar 2008 Når man så ikke skal gøre nogen særlig indsats for at få sin hund stemt ind .. så er det vel egentligt ikke nødvendigt med en sådan indstemningsrunde (puha langt ord) ..

• #7   28. mar 2008 Stinnamus

Nej det er det jeg mener, hvordan kan vi herinde sidde og afgøre om en hund er grim eller ej ?

Connie, det tror jeg heller ikke, at de fleste gør, men jeg tror at der er nogen der gør....

• #8   28. mar 2008 Karina S Jeg burde holde mig ude af denne tråd .. For Jeg stemmer ikke ind hvi det er en ulovlig race...
    Jeg regner da med at er der kun få billeder , kommer der flere senere...

• #9   28. mar 2008 Jeg stemmer ofte ind - når jeg afviser er der en grund til det. Et MEGET dårligt billede - eller flere billeder der viser forskellige hunde, og er stjålet fra andre - osv

• #10   28. mar 2008 Berit

Vi kan kun være enige, der skal være en ok tekst og nogle billeder om de ligefrem skal være gode eller ej ved jeg ikke rigtig, vi kan jo ikke alle have lige meget tække for det, at tage billeder og det er inkl mig selv ;o)

• #11   28. mar 2008 ConnieJ ..
    Skrev jo netop at jeg ikke stemmer efter racer .. For i princippet kan jeg li`alle slags hunde ..

Men synes dog så godt man kan gøre sig lidt mere umage end et dårligt billede og en text på 5 ord ..

• #12   28. mar 2008 Liselotte

Nej selvfølgelig skal du ikke holde dig ude af denne tråd... Jeg stemmer heller IKKE ulovlige hunde ind :o)

Jeg undrer mig bare over, hvorfor nogen hunde som ikke er ulovlige, hvor der er fyldestgørende tekst og mange gode billeder alligevel af nogen får en afviser stemme...

Charlotte, jamen umiddelbart stemmer jeg også selv som du :o)

• #13   28. mar 2008 Race/udseende har ingen betydning for om jeg stemmer ud/ind. Hvis profilen opfylder de "krav" jeg har til at stemme ind, så ryger den ind

• #14   28. mar 2008 Karina S

Nemlig .. Heller ikke sikkert alle synes mine billeder er fantastiske ..
    Og ikke alle har flair for at tage dem .
    Men et billede taget med mobilen er som regel sløret . Og hvis det er det eneste billede der er , så stemmer jeg ikke ind ..

• #15   28. mar 2008 Berit - det jeg kommenterede til var
    "Stemmer ikke efter racer eller udseende .
    Så skulle jeg jo kun stemme rottweilere ind smiley "

jeg stemmer heller ikke efter race, men gjorde jeg ville jeg være skrappest mod min egen race

alt det der med fake-profiler det går hen over hovedet på mig, sådan noget kan jeg ikke gennemskue.
    jeg stemmer alle hunde ind, hvis jeg stemmer, nogen gange lader jeg være hvis der kun er et enkelt billede og næsten ingen tekst

• #16   28. mar 2008 ConnieJ ..

Så kan vi ikke være mere enige ..gg ..

Og nu er det rigtig surt .. jeg skal på arbejde smiley

Hygge til alle og rigtig god weekend .. Pas på derude ..

Berit

• #17   28. mar 2008 Berit

Det er meget sjældent, men det sker, at jeg giver en afvist og så er det fordi som du siger, at billedet eller billederne er SÅ dårlige, at man virkelig ikke kan se om det er en hund på motivet !

Med hensyn til teksten, så har jeg det lidt sådan, at alt har en begyndelse og det kan godt nok være svært som nybegynder på denne side, hvad man skal skrive og er det en nyanskaffen hund voksen eller hvalp, kan det være svært, at skrive ret meget om den.....

Connie, det der med fake profiler flyver også lige hen over hovedet på mig, så skal det da lige være fordi, at der bliver gjort opmærksom på det i en tråd, at jeg fanger det ;o)

• #18   28. mar 2008 Berit

Rigtig god weekend og arbejdslyst ;o)

• #19   28. mar 2008 Mange tak Karina S

Out ..

Berit

• #21   28. mar 2008 ang fake-profiler. hvorfor overhovedet oprette en fake profil.
    har man ikke den hund man opretter, hvad er så formålet med at være på et hundegalleri?
    kan forstå dem der leder efter hund

• #23   28. mar 2008 Jeg stemmer alt ind - undtagen fake profiler og ulovlige hunde..

• #24   28. mar 2008 hmmm.... så kom tråden alligevel til at handle lidt om hvor mange billeder og hvor megen tekst...

Men angående spørgsmålet til racer; Det kan jeg godt nok heller ikke forstå noget af!
    Har faktisk selv rigtig rigtig svært ved ikke at finde alle hunde herlige.
    Personigt er der ingen racer jeg ikke kan lide... nogen jeg finder mere tiltalende end andre, men stemmer bestemt ikke baseret på race!!
    Og til dem der gør det: Det var sgu da noget mærkeligt noget... der er da plads til alle racer på HG (Undtagen de ulovlige)

• #25   28. mar 2008 Karina

Ja men det er også ok :o)

Ja jeg vil også mene, at der bør være plads til alle med undtagelse af de ulovlige !

Jeg ved heller ikke om der i den forstand er nogen hunde jeg synes er grimme, der er racer jeg aldrig selv kunne tænke mig af forskellige årsager, men hver race og hver hund sin charme :o)

Jeg var nok lidt naiv, hvis jeg havde forventet, at der var nogen der ville stå frem jeg kunne bare så godt tænke mig en begrundelse til HVORFOR ?

Kommentér på:
Indstemning af hunde

Annonce