Slet, slet, slet ikke min dag... :( {{forumTopicSubject}}
Åhhh morgenen startede så dejligt, jeg var tidligt oppe, ude med Money, så min søn og hyggede i flere timer med min veninde som jeg ikke har set i en evighed..
Så kl 15 ringer min x, de har ringet fra børnehaven af at vores søn var faldet og havde slået hul i hovedet.. Jeg drøner op i børnehaven med veninden og Søren, kiggede på det og så ellers videre til skadestuen.. På vej dertil begynder Janick at se mærkelig ud i hovedet, og ganske rigtigt, han har hjernerystelse og er limet i hovedet, da han har en flænge og en kæmpe bule lige midt i tendingen..
Oveni det har jeg et piskesmæld som der de sidste par dage bare har lavet så mange problemer, at jeg snart ikke kan stå oprejst mere.. jeg har så ondt i nakken, hovedet og ud i mine arme.. -Heldigvis er der fremgang i forsikringssagen, så håber dælme på den snart slutter, for det kræver da en del synes jeg..
Jeg starter nyt job på tirsdag og jeg ville så gerne være på toppen inden der med nakken, for det er da træls at skulle starte på nyt job med smerter..
Andre der har piskesmæld; hvad gør I ved smerterne? Hvad hjælper?
aug 2007
Følger: 106 Følgere: 101 Hunde: 1 Emner: 354 Svar: 2.545
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 319
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.290
har du ikke været ved en fysioterapeut.....???
god bedring til din søn og dig selv...
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 2.403
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.290
har jeg ondt i nakken, bruger jeg ofte at lægge noget is på i 10 min og 20 min pause og så gentage....
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 296
dec 2006
MeToMiCa ja det er så tragisk.. Min søn er heldigvis ikke et pylderhovede og han leger med hunden som han plejer osv.. Det er bare hans mor der er en hønemor.. Han har ikke hovedpine mere, og når han lige trænger til at slappe af, ja så sætter han sig ned og tar en pause..
aug 2005
Følger: 23 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 146 Svar: 4.186
aug 2005
dec 2006
aug 2005
aug 2005
aug 2005
jun 2007
Her er lige lidt info:
Afspændingspædagoger arbejder med kroppen i centrum for læring og beskæftiger sig med sammenhængen mellem krop og psyke i et udviklingsperspektiv. Fagets område er netop integrationen af krop, følelse, erkendelse og handling. Afspændingspædagoger udfører et sundhedspædagogisk arbejde som sigter mod bevidstgørelse og optimering af kropslig, emotionel og kognitiv funktion. Afspændingspædagoger støtter den enkelte i en udviklings- og erkendelsesproces set i forhold til sammenhængen mellem krop og psyke. Denne proces tager udgangspunkt i den enkeltes egen oplevelse af de kropslige fænomener som relateres til personens selvforståelse og aktuelle livssituation.
Afspændingspædagoger arbejder med sundhedsfremme, forebyggelse, undervisning, pædagogik, formidling, behandling og rehabilitering.
dec 2006
Er da vildt fordærdeligt med din niece.. Er jeg ked af athøre, men det er da dejligt med så store chancer!!
dec 2006
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Det er nok hjælper bedst er kranio sakral, men da jeg kæmper for at blive rask oven på min diskosprolaps operation i august, er hovedet lige nedprioriteret. Så det får en tur en gang imellem af min kiropraktor når hun nu er ved at tage sig af ryggen alligevel.
Det handler om at leve med det end at fornægte det. Jeg har haft svært ved at acceptere at det styrer mit liv. Så jeg har vendt det til at jeg styrer mit liv, og så må det følge med "på godt og ondt" - så der er gode dag og rigtig øv dage, og jeg ved hvad der gør det værre, så det prøver jeg at lade være med. Men husk livet er for kort til at lade det styre dig. Der er nogen man SKAL og så må kroppen restituere sig bagefter. Så længe det ikke er flere dage man får i straf, så skal man gøre det man holder af.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
M.h.t nakkesmerter så har min mand samme problem. Han har prøvet alt i de 12 år han har haft skaden...dog ikke kraniocekral terapi .
Han går på smerteklinikken og han er nu stadionær......altså det bliver ikke bedre og medicinen er nu fast. Men for dælen hvor følger der meget med......der er mange følger af sådan en skade og de påvirkninger, som de kroniske smerter giver.
Han har kørt erstatningssag i over 6 år nu og de har lige udbetalt en smule, men ikke det rigtige beløb.....de er sku nogle røvhuller de forsikringsselskaber........de håber bare at folk opgiver en dag, men det gør vi ikke.....men knække folk det kan de.
I skal ikke blive forbavset hvis i ser os i basta eller ligende program en dag.......dråberne er løbet over for længst nu.
maj 2006
Nu skal jeg igennem møllen igen, efter mit trafikuheld for 17 mdr. siden. Det bliver sikkert også en kamp, men den tager jeg gerne.
Håber I snart får en afslutning, er det Erhversevne tab der ikke er truffet en afgørelse på?
jun 2007
du kan finde dem på www.dap.dk, der kan du se hvor de er rundt om i landet
maj 2006
nov 2005
Han ville ønske af hele sit hjerte, at han kunne arbejde igen, men det er helt udelukket....han har så mange smerter, at det påvirker taleevnen og hukommelsen....altså han har rod i arkiverne som man siger....glemmer hvad ting hedder og kan ikke koncentrere sig særlig længe.
Før var arbejde hans liv og i ca 4-5 år efter ulykken ignorede han det og kørte bare på.....han ville bare ikke erkende det.....men en dag ringede han efter mig....han kunne intet og vidste dårlig nok hvor han var..........derefter var det slut med arbejde....men han forsøgte da 4 forskellige job men måtte opgive.
Og tænk sig hvordan systemet så behandler folk når de ikke kan mere........jeg syntes sku det er sølle, at det er sådan
nov 2005
maj 2006
Det der kan gøre en forskel for jeg nu, er at få sagen afgjort. Det kan give jer ro til at komme væk fra det, og videre med jeres liv. Det andet skal slet ikke fylde så meget.
Slet, slet, slet ikke min dag... :(