{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er hun i løbetid? (Katte)
  • #1   26. mar 2008 ja det er hun, det tror jeg ikke der er nogen tvivl om

• #2   26. mar 2008 Ja ja for søren. Den er vist helt sikker ;-))

Hvis du ikke har planer om at få killinger på hende, så vil jeg anbefale dig, at få hende steriliseret, for nu vil hun komme i løbetid oftere og oftere.

Nogle hunkatte kommer i løbetid hver 14. dag over hele sommeren, og det er ikke så sundt for dem, for de går nogle gange helt fra foderet ;-))

• #3   26. mar 2008 klap hende blidt på numsen over halen, stamper hun i gulvet? så er den sten sikker.. vores bliver så "liderlig" at hun faktisk lader eddi parre hende.. (vi stopper det selvf)

• #4   26. mar 2008 Annette O: Ok, problemet er bare, min far vil helst ikk gå med til at sterrilsere hende..... Og hun gad ikk spise i dag smiley
    Men er det ikk for tideligt at hun får killinger når hun kun næsten er 1 år?

• #5   26. mar 2008 jep lige som anette siger, det er også meget bedre end p-piller- både fordi p-piller ikke er så sunde for katten og så fordi, min venind har en kat på p-piller og sidst år fik hun killinger 3 gange på p-piller og det er så synd

• #6   26. mar 2008 Ja det er hun smiley
    har også en kat og hun er også i løbetid og hun miaver og miaver :b hehe..

• #7   26. mar 2008 Ville også vælge steriliseringen. Det er billigere i længden, man glemmer ikke lige en pille og UPS, og de er langt mindre skadeligt. Og jo hun er alt for ung til killinger. Så lad os håbe det ikke allerede er opdaget forsent smiley

• #8   26. mar 2008 Jo det er alt for tidligt. Hun skal gerne være omkring 1½ år inden hun får killinger

Hvad er grunden til, at din far ikke vil lade hende sterilisere?? I slipper for en masse uønskede killinger, hun vil holde sig hjemme, og hun vil ikke blive frustreret over alle de løbetider...

P-Piller kan bruges i en periode, men er bestemt ikke at anbefale i det lange løb, da katte KAN udvikle kræft, få forhøjet blodtryk og danne blodpropper af det... Det er så ikke alle der "rammes" men for at være på den sikre side, er den nemmeste løsning at få hende steriliseret...

Bare lige en lille tanke..

• #9   26. mar 2008 Betina G: Det gør hun....

Annette O: Han syntes det er for dyrt smiley

• #10   26. mar 2008 for dyrt?? - Hmmmm hvis man skal se på omkostningerne et kuld killinger vil have, de dyrlægeregninger der kan komme, når hun i "kampens hede" får et sår der går betændelse i og p.pillerne, så er det bestemt ikke dyrt at lade hende sterilisere.

prøv at vis din far denne tråd. Det kan blive MEGET dyrere i længden, ved at lade hende være fertil..

• #11   26. mar 2008 Annette O: Ok smiley Vil tage en snak med ham.... smiley

• #12   26. mar 2008 Enig med Annette> For dyrt, så har han ikke gennemtænk udgifterne han kan risikerer ved enten gentagende udskrivninger på p-piller, eller et kuld killinger, der både skal have ormekure, vaccinationer og fodres til de er min. 12 uger - hvis man vel og mærke er heldig at komme af med dem alle til den tid...

• #13   26. mar 2008 Ja prøv det.. ;-))

Du må gerne sige til ham (fra mig), at han er nødt til at stå ved sit ansvar, som ejer af katten ;-))

(positivt ment)

• #14   26. mar 2008 Annette O: Ja hehe smiley

Men tror os det er noget med at han ikk bryder sig så meget om katte smiley

• #15   26. mar 2008 Altså - har din far sagt ja til at få en kat, så må han også være med til at tage ansvaret for den ;-))

Længere er den altså ikke ;-)))

• #16   26. mar 2008 Annette: hehe nej! smiley PUNKTUM . smiley

• #17   26. mar 2008 Lige præcis *GGGG*

• #18   26. mar 2008 ja hvis ikke han bryder sig om katte, vil han nok heller ikke bryde sig om et kuld flere gange om året.
    når en kat er i løbetid er der ikke så meget at være i tvivl om.. den viser det extremt med skrigeri og kønsorganerne helt oppe i vejret...kravlende og grædende. min datters kat var uhyggelig en dag jeg var derude og der var 2 små hanhunde som hun kravlede hen mod hele tiden og de gad hende jo ikke så hun skreg bare.. den stakkel. mia er godtnok også ekstrem men det er med at hoppe ind under hannen og hele tiden ville vise ham vejen når hun er i løbetid, men hun er jo en hund. og basse som nu har fundet et hjem .. sidste af hendes kuld var også steriliseret så der skete intet.

Kommentér på:
Er hun i løbetid? (Katte)

Annonce