{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Glad for HG {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg været på HG et par måneder, og jeg er rigtig glad for det.
Det er spændende at diskutere og høre andres meninger om så meget forskelligt. Lærerigt!! Også selvom bølgerne nogle gange går højt. Men så får man også prøvet sine meninger af-og man kan bevare sine gamle, men får også nye smiley
(-Altså det sidste: men har et standpunkt til man tar et nyt....)
Derudover er det også dejligt at mødes i et forum med andre hundenørder-der nørder på mange forskellige måder med deres interesse for hunde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glad for HG
  • #1   20. mar 2008 Ja jeg er gammel bruger af HG, kan ikke huske hvor længe jeg har været herinde smiley

    Men jeg er da også glad for det, det går lidt vildt for sig nogle gange i diskussionerne, men så kan man jo bare logge af og komme tilbage senere.. smiley

    Jeg er blevet meget klogere af at være herinde, og har da også fået meget hjælp herinde fra... Så bestemt ikke noget jeg har planer om at gå væk fra.


  • #2   20. mar 2008 Hold da op, helt nødagtigt 3 år - 1 lille måned... ;o)

  • #3   20. mar 2008 Jeg har været her i ca. 2 år nu - og er enig. Der er nogle dage hvor man sidder og tænker "hvad laver jeg her?" men det opvejes af de dage hvor man sidder og nyder en god diskussion/debat eller ti.
    Jeg har godt nok også lært meget de sidste to år, og har haft både positive og negative oplevelser som jeg ikke ville bytte for noget.


  • #4   20. mar 2008 Ja, er også glad for det =)
    Har været her i ca. 2 år og 3 måneder =)


Kommentér på:
Glad for HG

Annonce