{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

stakkels hund {{forumTopicSubject}}

Jeg var noget chokeret i dag. jeg arbejder jo ude i Lyngby storcenter og pludselig kommer der en dame ind i vores butik, og spørger om vi ikke kan efterlyse ejeren af en Dansk/svensk gårdhund der er blevet efterladt i mellemgangen lige uden for butikken. Jeg gik straks ud til hunden og snakkede med det og vill give den lidt vand. Det var tydeligt at se den var utryk over alle de mennesker der blev ved med at passere den, men ingen ejer kom.

Jeg kontaktede center info der ville efterlyse ejeren. min kollega var så klog at tjekke nummeret på hunden og ringe ejeren op og fortælle hvor utyk hunden var ( det skal også lige siges hunden ikke må være i centeret ). ejeren skældte bare ud og sagde at den hund havde det fint.
informationen ringede også tilbage til os og fortalte at hun havde fået nummert til ejeren og havde ringet og fået en ordenlig sviner.

JEg gik lidt frem og tilbage til hunden og på et tidspunkt hører jeg to damer sige, nej sidder den der endnu. vi havde jo ikke opdaget hunden i første omgang, så vi vidste jo ikke hvor længe den havde siddet der, men jeg spørger så om den har siddet der længe, hvor til de svare ja, den sad der også da vi kom ind og det er et stykke tid siden.

endelig kommer ejeren og et par der står og kigger på hunden får en kæmpe sviner af ejeren. at den hund har det fint og hvad skulle hun lige gøre med den mens hun handlede osv osv.

JEg forstår bare ikke hvor hunden overhoved skulle med. det var virkelig synd for den at den sad der......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stakkels hund
  • #1   14. mar 2008 PS. det så også ud til der var klippet i hundens øre, det så mærkeligt ud :o(

  • #2   15. mar 2008 Kunne du ikke tage hunden med hen i informationen, og så tilkalde et par vagter, når hun kom for at hente sin hund?

    Det havde jeg sikkert gjort, og jeg ville da slet ikke acceptere en sviner...

    Jeg tror jeg ville fortælle kvinden et og andet, mens vagterne var der til din beskyttelse.

    Nu har jeg ikke set hunden, men det er altså en grim ting, at antyde at ejeren havde klippet i hundens øre.
    Du kender ikke historien bag, så det kan jo vre, at der var sket noget andet. ?? Det er ikke til at vide.





  • #3   15. mar 2008 jeg fortæller også bare at det så ud somom den havde fået klippet noget af begge ører, andet er der ikke i det, antyder ikke at hun har gjort det, det kan jo lige så godt være hun har adopteret hunden og den har haft det allered der, det er der jo ingen af os der ved og finder heller aldrig ud af det

  • #4   15. mar 2008 Hvad hun lige skulle gøre med den imens hun handlede????????? "Hallooo bitch.........lad den arme hund blive hjemme hvor den er tryg og har det godt. Den behøver ikke tjekke din bon og fortælle dig om du har brugt for mange penge!!! " Nogle mennesker skulle bare ikke have hund!!!

  • #5   15. mar 2008 Nej det er der ingen der ved smiley Derfor virker det måske også mere - sådan lidt sensationsagtigt, når du skriver:


    <i> Skrevet: 14-03-2008 23:53:16

    PS. det så også ud til der var klippet i hundens øre, det så mærkeligt ud :o( </i>



    Vi er helt enige om, at hunden slet ikke skulle være i centret fra starten af.


  • #6   15. mar 2008 syens bare det er underligt en hund har klippet noget af øreren, og ser ikke noget galt i at fortælle det

  • #7   15. mar 2008 I disse tider med alle de ting man hører om div. ting hunde udsættes for, kan jeg ikke se noget galt i at omtale at ørerne så forkerte ud.

    I mine øjne er det bedre at nævne det en gang for meget end en gang for lidt. Det står ejeren frit for at forklare hvorfor ørerne ser ud som de gør.

    Er hun evt. ikke bruger herinde så er der jo heller ingen skade sket, hun har derfor ikke set tråden!!!

    Botette : kan godt følge dig!!!!


Kommentér på:
stakkels hund

Annonce