{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

De første 5 dage i lejlighed.... {{forumTopicSubject}}

Vi er jo flyttet, fra landlig idyl med have til 66 m2 lejlighed i storbyen.. Jeg har været rigtig rigtig spændt på Bailys reaktion.. men guuuuud hvor er hun bare sej.

Hun opfører sig som om hun ikke har bestilt andet end at bo i lejlighed hele sit liv.. Jeg pisker ud med hende som det første om morgenen - hvis der er nogen der ser en ualmindelig morgengrim hekseligende sag blive trukket afsted af en overstadig amstaff er det formentlig mig og Baily.. Jeg har ikke oplevet hende så glad siden før Zenith døde, men det må også være super for hende med alle de nye indtryk, hunde og mennesker, i stedet for vores døde landsby...

Det er ret tydeligt at amstaffen har et dårligere ry herinde, mange jeg møder går simpelthen over på modsatte side af vejen når dampbarnet og jeg kommer susende, så jeg er rigtig glad for at hun ikke lægger op til boksekamp længere... Forleden blev hun næsten overfaldet af en eller anden bette bidsk sag, hvor både hund og ejer mente den var i sin fulde ret til at være sur på Baily... eller måske var det i virkeligheden på grund af mit morgenhår ;O)))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De første 5 dage i lejlighed....
Kommentér på:
De første 5 dage i lejlighed....

Annonce