{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
333 visninger | Oprettet:

Skummel drøm (om hunde).. {{forumTopicSubject}}

Godmorgen alle sammen.

Synes lige jeg vilel fortælle om min noget skumle drøm jeg havde i nat..
Jeg drømte at mig og kæresten var ude og gå tur med hundene hvor de rendte løs..
Lige pludselig ser vi en kæmpe hund komme løbende og jeg kan se at det er en kangal.. Jeg bliver lidt nervøs da det er en race jeg ikke har mødt før og den derudover er så stor (og man har hørt så meget om hvor farlig den kan blive).. Den sætter kurs mod min kæreste og sætter så fart på mod ham og bider ham i armen og min kæreste slår og sparker så efter den - den slipper heldigvis, men nu begynder den at løbe rundt efter mine hunde (og især hende den lille)..
Jeg skynder mig hen for at tage fat i mine hunde og der kommer nu endnu en kangal løbende.. Der er absolut ingen ejer i nærheden og hundene er fuldstændig ustyrlige og aggressive.. De jagter nu mine 2 hunde, som er skræmt fra vid og sans og jeg vågner op med et sæt..

Nogle der har drømt noget lign. omkring deres hunde før? Synes godt nok at det var skræmmende.. hehe..

Men jeg håber at I andre har haft en bedre nat med en rarere drøm end mig.. smiley

Dina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skummel drøm (om hunde)..
  • #1   11. mar 2008 Puuha da for en drøm - eller nærmere et mareridt vil jeg sige...
    Det er aldrig til at vide hvorfor du drømmer sådan en drøm.

Måske du har læst for meget om det herinde..?

• #2   11. mar 2008 Godmorgen Dina.
    Phu ha sikke en drøm... Jeg har engang drømt at den stald som min hest stod opstaldet i brændte, så kl 4 om morgenen kørte jeg (25km) over til stalden for at tjekke, jeg turde ikke andet, kunne du ikke se man bare lagde sig til at sove igen og så det virkelig var sket, det kunne jeg ikke have på min samvittighed, men heldigvis var alt som det skulle være da jeg kom derover.... Drømme er noget mærkelig noget !
    Håber ikke du drømme noget i den stil igen.
    God dag herfra.
    Marianne

• #3   11. mar 2008 Tina: Jeg tror også at det har noget med ens frygt at gøre. min største frygt er også at der sker mine hunde eller min kæreste noget..

Majse: Det er alligevel noget tid siden jeg sidst har hørt/læst om kangalen, så det er bare mærkeligt at det lige var i nat...

Marianne: Ja, jeg har også før drømt noget hvor jeg bare har måttet tjekke tingene ud.. Synes det er ubehageligt fordi den nogle gange føles så virkelig.. Og man hører jo om folk der drømmer noget som går i opfyldelse (har selv prøvet det nogle gange), så det er jo lidt skummelt sådan nogle drømme/mareridt..

• #4   11. mar 2008 Mine hundemareridt handler næsten altid om at min lejlighed brænder og jeg ikke kan nå/komme ind og redde hundene

Kommentér på:
Skummel drøm (om hunde)..

Annonce