{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

Godmorgen allesammen {{forumTopicSubject}}

Dagen startede kl. 05:40 i dag med et par sultne og tissetrængende hunde, der vimsede rundt om min seng. Vejret er rigtig gråt og vådt, så vi skal vist have fundet regntøjet frem. Vi skal nemlig til hvalpetræning for første gang i dag. Inden træning skal vi lige en tur forbi fredericia og se på vetranbiler ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godmorgen allesammen
  • #1   9. mar 2008 uuuuh lyder spændende smiley

    Ja dagen i går for mig er slet ikke stoppet... Sidder og venter på jeg har fri om en time... Er såååååå træt


  • #2   9. mar 2008 Godmorgen.. Jeg har været oppe siden kl 6.30 og sidder lige nu og forsøger at vågne *S*

    Her er det også gråt og vådt.. men derfor skal vi ud og gå tur alligevel:-)


  • #3   9. mar 2008 God morgen.

    Pissevejr, har været uden siden kl. 05,30 og har været ud at lægge spor, til 5 hunde,
    5 forskellige spor, 3 lette, og 2 sværre, som skal tages kl. 11.
    Jeg tror at jeg er blevet en ½ m . højre, grundet muder under støvlerne.

    Men eller er det dejligt frisk vejr.

    Håber i alle får et god søndag.


  • #4   9. mar 2008 Her er vi osse oppe. Bolette startede morgenen med at gå model, for at moren kunne finde ud af hvilket dækken hun skal have på til træning. Her er det megavådt. Men der er ikke noget der hedder forkert vejr, men forkert påklædning. Så både mor og hund er iført regntøj fra top til tå.

    God dag til jer alle.


  • #5   9. mar 2008 Ja, det er så dejligt med hg. Når manden ligger under den varme dyne, og man får lidt ondt af sig selv fordi man er blevet jaget tidligt op, så er der bare altid en masse søde lidelsesfæller her smiley

    Rigtig god dag til jer alle


  • #6   9. mar 2008 Babett - du forkæler hundene *GGG*
    Nej, super for dem at gå spor i regn og mudder... men sikke et arbejde at ligge 5 spor ud i forskellig sværhedsgrad.


  • #7   9. mar 2008 Godmorgen..
    Ja vores dag started lid i 7... Buffy fik self morgenmad på sengen hihi.. noget hun syntes er vældigt... I dag skal eddi hjem til mine forældre, det bliver godt for ham, hvor lang tid han skal være der.. jaa det lidt op til buffy og hendes nye korsbånd... Men han skal nok få det godt.. min mor går hjemme..


  • #8   9. mar 2008 Hjemme igen efter lydighed. og Bolette havde dækken på, så hun ikke frøs så meget. Det regnede heldigvis kun lidt i byger.

    Nu står dagen også på afslapning for vi havde gæster det meste af dagen i går.


  • #9   9. mar 2008 Vi er hjemme efter gåtur og indkøb.. og nu putter Luna *S*

Kommentér på:
Godmorgen allesammen

Annonce