{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udvidet hundeforsikring
  • #1   7. mar 2008 Skal man have udvidet til udstilling ?

  • #2   7. mar 2008 Hmm jeg giver omkring 1800 for udvidet ansvar og sygeforsikring.. tror den er på 5-600 kr.. selve ansvardelen

  • #3   7. mar 2008 Ja jeg mener nu også det kun er ved træning, man skal have en udvidet..

  • #4   7. mar 2008 ok vi var ellers til infomøde i går til hundetræning og der sagde de vi bare skulle have normal ved dem fordi de også selv havde forsikring, men udvidet hvis man skulle på udstilling

  • #7   7. mar 2008 Det kommer vidst an på hvilken forsikring du har.

    Hos Dyrekassen, dækker den almindelige ansvar også træning, og kun hvis man træner gr.C el.l. skal der en udviddet på, men lige hvordan de stiller sig mht udstilling ved jeg ikke, det er jo ikke aktuelt med min hund smiley


  • #8   7. mar 2008 gesser skulle også til at sige =)

    det er altså heller ikke galt


  • #9   7. mar 2008 Jeg har også Alm. Brand. Jeg giver ca. 1400 kr. om året for udvidet ansvar og sygeforsikring.
    Måske du skulle overveje det; Geser: nu med hvalpe?!


  • #11   7. mar 2008 Dyrekassen Danmark skriver sådan her....


    Lovpligtig Hundeansvarsforsikring


    Som hundeejer er det lovpligtigt at tegne en hundeansvarsforsikring. Forsikringen dækker det ansvar, du som hundeejer har overfor andre personer og andres ting.

    Mange forsikringsselskaber kræver, at hunden skal have en såkaldt udvidet hundeansvarsforsikring, hvis den deltager i hundetræning, agility, udstillinger eller lignende. Det gør Dyrekassen Danmark ikke! Hos os dækker den almindlige ansvarsforsikring også under aktiviteter såsom hvalpemotivation, lydighed, agility, udstillinger, mentalbeskrivelse, stævner og konkurrencer i foreningsregi - uden at du behøver at betale merpræmie. Egentligt figurantarbejde (hvor hunden skal fange og fastholde en person) er dog undtaget. Hvis du går til træning et sted, hvor instruktøren siger noget andet, så vis ham dette eller din police.
    (Se udvidet hundeansvarsforsikring)

    Denne forsikring dækker hos os uden geografiske begrænsninger indenfor Europa.




  • #13   7. mar 2008 Vi giver 1450,. om året for udvidet ansvar og sygeforsikring!

Kommentér på:
udvidet hundeforsikring

Annonce