{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Yes, main.. Woow hvor lækkert.. (NOT!) {{forumTopicSubject}}

Jeg vågnede her kl. 07,09 og ville gå ned og sige godmorgen til Felix.. Han var glad og kom løbende mig i møde så jeg ikke så det værste.. *GG*

Han havde haft det meget dårligt så han havde lavet *GG* :

2 lorte (halv-tynd-skids *G*)
1 omgang tis *G*
og så havde staklen kastet op en gang (den store!!)
..... og så var der ca. 2 små tyndskids-klatter og 3-4 små klatter opkast.. (bare det der der ligner spyt ;D)

Yes, hvor lækkert.. Fik tørret alt op og gjort det vådt og tørrede det igen til gulvet skinnede, (gud hvor er jeg glad for det var linnoliums gulv (staves?) det der plastic agtige ;D) og så ´var min mor igang med at vaske gulvet "rigtigt" .....

Ja, det er endnu det værste jeg har prøvet.. Det skyldtes nok det marvben han har fået.. Vi havde to små, og han fik det ene for 2-3 dage siden, og sidan har han kastet op.. Vi tog det fra ham, og kom i tanke om han også havde fået rødepølser samtidig med han havde marvbenet, så da han var rask gav vi ham et igen.. Det fik han igår. Men nu skal han ikke have marvben igen, så vi har smidt marvbenene ud... Felix kan åbenbart ikke tåle at der var så meget fedt i for at det blev holdt fast (indholdet) da det jo var butikskøbt..

Ja, det er dejligt at have hund *GG*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yes, main.. Woow hvor lækkert.. (NOT!)
  • #1   1. mar 2008 Puha, skønt at vågne op til *gg*

• #2   1. mar 2008 Hejsa... ikke så lækkkert....
    Hvis han har kastet op i 2-3 dage og har tynd mave, så skulle i lige få ham checket hos dyrlægen. Der kan sidde noget marvben fast i hans tarme, så han har brug for hjælp.

• #3   1. mar 2008 Benedikte: Han har ikke kastet op så længe, han gjorde det kun dagen efter han havde fået marvbenet (første gang) og vi tog det fra ham. Han havde også fået pølser den dag så vi troede det måske var pølserne, så vi prøvede lidt dage efter men der kastede han jo så op igen (idag) og nu ved vi det er marvbenet. =)

• #4   1. mar 2008 Julemusen... nåhr, pyha... så har jeg bare misfostået smiley Han tåler ikke al den forkælelse smiley

• #5   1. mar 2008 Hihi smiley Han tænker sikkert:

Hold op med at forkæle mig, jeg er en barsk hund der skal lære at klare mig i den barske og vilde natur.... Grrrrr...

Troede ikke der var hunde der tænkte sådan *GGG*

• #6   1. mar 2008 Må jeg af nysgerrighed spørge hvor længe han fik lov til at ligge med dem?

De fleste hunde skal nemlig vænnes til marvben over en periode.

Jeg har en bette tøs på 8 uger der har hygget med sit det første i forgårs. Og det er gået helt problemfrit.

Hun får det , og efter 10 min laver vi en bytter så jeg kan tage det fra hende igen uden vrøvl.

Sådan giver jeg i et stykke tid, hvor jeg så forlænger tiden hun har det hen af vejen.

• #7   1. mar 2008 Det havde vi godt læst lidt om, ja =)

Han fik det i 15 min. og så gik der to-tre timer og han fik det i 30. min. Det var det vores dyrlæge sagde var nok den dag =) Men han må have spist det for hurtigt, for han havde da spist pænt meget af det.

• #8   1. mar 2008 Jeg kan godt forestille mig han har fået for miget på en gang.

Her får hun 10 min og det er det. Hun får det ikke igen senere.

Får I mod på at prøve igen, så prøv eventuel på samme måde som jeg kører mine hunde. Jeg har aldrig oplevet problemer når de bare tilvænnes langsomt :o)

• #9   1. mar 2008 xenta kan heller ik tåle rå marvben, vi ligger dem i en gryde med vand (så vandet lige dækker benene) og så fyrer vi ellers op for komfuret og lader det stå og småkoge i 30 min, så "kødet/marvet" er kogt, så kan hun spise sig tyk i dem uden problemer smiley prøv det smiley for marv er rigtig hårdt for dres maver.. så kog dem smiley

Kommentér på:
Yes, main.. Woow hvor lækkert.. (NOT!)

Annonce