773 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Netbutik for hunde.. Netbutik for hunde..

Nu har jeg godtnok allerede oprettet en tråd omkring selvstændigt erhverv, men pusler altså meget med tanken om at åbne en netbutik med hundeudstyr.. Evt. senere lave landhandel også på vores gård..

Men hvad lægger i vægt på når i shopper online?

Ville det have interesse hvis der kom en butik, med billigere hundeartikler, men samme kvalitet som andre butikkers, blot ikke mærkevarer?

Altså eksempelvis hvis man kunne købe et produkt med samme effekt som den famøse Kong, blot billigere og af ukendt mærke?

Det samme med halsbånd og liner osv.. Behøver der nødvendigvis at stå Hunter, hvis kvaliteten er ligeså god?

Udover ukendte varenavne kunne man jo så ved siden af have "luksus" mærker, som Hunter, Gucci (Den bliver nok svær) osv..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Netbutik for hunde..
  • #2   28. feb 2008 Jeg ved ikke.. der er jo allerede mange netbutikker. Jeg ved ikke om du tager lidt af et sats på et marked, der allerede er proppet?

Men det lyder utroligt spændende ellers:-)

• #3   28. feb 2008 Der er vildt mange af den slags butikker på nettet, så for at det skal blive en succes tror jeg virkelig du skal skille dig ud, men det kan bla gøres ved at have mindre takster på eks forsendelse og samtidig have nogle gode priser på varerne... og selvfølgelig massive reklamekampagner.

• #4   28. feb 2008 Jeanette: Jamen det er jo lige netop det jeg også er nervøs for.. Jeg vil meget gerne finde en lidt "unik" idé, men det er bare svært når man ikke aner hvor man skal starte eller slutte..

• #5   28. feb 2008 Ville i personligt køre lidt længere, for at komme til en butik, hvor tingene er billigere og hvor man hunde var velkommen i butikken og kunne lege på et stort afhegnet areal mens man handlede?

• #6   28. feb 2008 Bodil: Har jeg også haft i tankerne, men efter undersøgelse af markedet er det efterhånden også mættet.. Havde en idé om at sælge babytøj med tryk osv., men det var der ikke mange der bakkede op om..

Kommentér på:
Netbutik for hunde..

Annonce