{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Hmm synes folk er tarvelige . {{forumTopicSubject}}

Igår kom en noget så sød amstaff tæve ind., det første billede har hun øre, på de næste er de kuperet og personen får smidt i hovedet med det samme at de er dyremishandlere, de får en lav, den skal bruges til kamp, han har selv fået dem kuperet efter de har fået hunden .

HG er snart ikke et sted man gider være længere. synes simpelthen det er så tarveligt .

lige inden var kommet en dobbermann ind med kuperet øre også men sjovt nok havde den ikek fået en eneste kommentar . :o(

ved godt dette blev endnu en tråd om kupering . men synes simpelthen folk er ved at være for meget herinde .

nå skulle lige ud med noget af min vrede .
folk's hunde er åbenbart ikke velkomne herinde længere . :o( sørgeligt .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm synes folk er tarvelige .
  • #1   25. feb 2008 ved hvad du mener, ikke alle er altid fair ;(

  • #2   25. feb 2008 hold da helt op - har lige set det..

    hvad er det for noget svinerri altså !!!


  • #4   25. feb 2008 comfort bulls - jeg synes bare det er forkert at give lave pga. den har kuperet øre ..
    så burde man altså overveje at lade helt være med at stemme ..
    og at personen bliver beskyldt for at ville bruge den til hundekampe synes jeg godt nok er det groveste..


  • #5   25. feb 2008 comfort - Ja men det er bestemt ikke en pæn tone og folk overfalder dem med det samme med disse beskyldninger osv .

    det er bare ikek fair . når man er ny herinde og er lige så meget velkommen som alle andre . og tror næppe man føler sig velkommen når man får sådan noget kommentarer

    jeg er flov over at være en del af HG efterhånden .

    og denne tråd er ikke om man er for eller imod kupering .


  • #6   25. feb 2008 Vælger ikke at kommentere denne tråd smiley
    Men nu er der lavet popcorn så bare gå i krig folkens smiley


  • #7   25. feb 2008 Bartok - *GG* .

    Nå jeg bliver selv nød til at smutte .
    skal desværre på arbejde . kigger i tråden senere .


  • #9   25. feb 2008

    Når jeg bedømmer kigger jeg på hunden og hundens billeder.. Jeg er bestemt ikke for at man kuperer hundens ører men derfor kan jeg godt syntes at hunden ser sød og dejlig ud. At give en hund med kuperet ører LAV, syntes jeg bestemt ikke er fair, Hunden har jo ikke selv valgt det.. Og hun er sgu da dejlig alligevel..
    Jeg har givet den høj for det er det den fortjener..

    Syntes ærligt talt de af jer der syntes det er så forfærdeligt burde lade være med at give en bedømmelse overhovedet!



  • #10   25. feb 2008 Synes selv det er dyremishandling at kupere hundens øre.. Og for det andet er det også ulovelig i lille danmark.. mener også det er ulovelig at få en dansk reg. hund ørekuperet i et andet land og derefter bringe den tilbage til danmark....

    Har vist ikke set eller skrevet om den omtalte hund... Men får står skam godt folks reaktion på det...

    Der er så meget der ikke er fair, men sådan er livet bare... Og sidste jeg så efter er der ytringsfrihed i danmark!


  • #11   25. feb 2008 jeg er selv imod kupering... Men derfor ikke ens betydning med, at folk skal være så stride.. Det er deres eget valg om de vil ha den kuperet det ene el det andet sted.

  • #12   25. feb 2008 Til alle jer som har så travlt med kupering:

    1: Det er stadig tilladt at importere en kuperet hund fra et land hvor kupering er lovligt.
    2: Husk lige at give en lav stemme til alle de Weimaranere, Ruhåret Hønsehund, Korthåret Hønsehund, Breton og Vizla som er herinde.

    De 5 racer har jo ikke mindre smerter af kupering end dem hvor det er forbudt!


  • #13   25. feb 2008 JEG er en af dem som har givet den omtalte hund lav. - Og dette agter jeg at gøre ved alle hunde med kuperede ører som jeg ser herinde. - Det er ikke kun denne hund, men samtlige hunde.

    Jeg har MIN mening og står ved den. - I har jeres mening og står ved den.



  • #14   25. feb 2008 Camilla, det er fint nok du giver den en lav, men husk lige at give ALLE halekuperede herinde det også. Det er vel det samme?? Og at du står fast på din holdning er fair nok, men så skal man også være konsekvent.

  • #15   25. feb 2008 Frank L - Præcis. - Var også det jeg skrev; Det er ikke kun den her hund, men samtlige hale/ørekuperede som jeg ser.

  • #19   25. feb 2008 Det var dog den lammeste form for tøsefnidder der er på den stakkels persons profil....

    Seriøst!!! Dyremishandling??

    Ja ja - man skal høre meget før ørene falder af ..... Tror vist dem der har stemt lav på hunden har ørene i tynde tråde..... jøsses....


  • #20   25. feb 2008 Comfortbulls - ligefrem at skrive du får lav pga dyremishandling!!? Der er da værre ting i verden.... - for hulen - den er sgu for lam!

  • #23   25. feb 2008 comfortbulls - det er der jo så delte meninger om....

    Men som du selv siger - et frit land og forskellige meninger...

    Men man kan jo ytre sin mening på et ordenligt niveau....


  • #24   25. feb 2008 Som my dog is my life skriver - så ender det jo med at folk ikke tør sætte deres hunde herind...

    Og ja folk må da gerne have deres mening - men der grænser til mobning når han får sådanne svinebeskeder og en lav til følge....


  • #26   25. feb 2008 Jeg har selv haft en kuperet dober - så kan du jo selv vurdere....

  • #27   25. feb 2008 Jeg skrev selv i profilen at jeg synes det er tarveligt af folk at gi lav pga det.
    Folk må selvfølgelig godt synes det er dyreplageri osv.
    Men ligefrem svine folk til og gi lav og når der samtidig er en anden hund som er blevet oprettet næsten samtidig som også er ørekuperet (OG halekuperet) og ved den er der ingen der skriver...
    Det var simpelthen lidt for meget synes jeg :o/


  • #28   25. feb 2008 Giver dig fuldstændig ret Anita... Det er synd for folk der gerne vil dele deres hunde med andre og så får de lige kastet sådan noget hønsegård i femøren....

    Der står jo ingensteder på dyregalleri at kuperede hunde er ulovlige....


Kommentér på:
Hmm synes folk er tarvelige .

Annonce