303 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Vandhund!!! Vandhund!!!

Lotus går jo i svømmehallen hver lørdag, bl.a. sammen med Jeanette*Køge*s Luna og Renè`s Fie. Idag fulgtes Jeanette og jeg derop i bilen. Jeg havde en masse ting, jeg skulle have med op, så Jeanette gik i forvejen. Man skal hele vejen ned langs en staldbygning og rundt om et hjørne for at komme ind ad porten til svømmehallen. Vejen op langs stalden går langs hestefolde, hvor der stort set altid er heste ude. Nå, men jeg prøvede at holde min yderst velopdragne hund (!!!!!!). Forgæves. Til sidst måtte jeg ringe til Jeanette på mobilen og bede hende lukke porten op og lukke op til bassinet. Så tog jeg snoren af Lotus. -------------------------------------------------------------------------------> hun fløj den vej.......*LOOOOL* Op langs stalden, rundt om hjørnet, ind til bassinet og PLASK så var hun i vandet.....Jeg kom traskende et par minutter senere......Hun ÆNSEDE slet ikke heste eller noget som helst......*GGGGGG* Og så svømmede hun i 50 minutter inden hun skulle ud og tisse........Efter tisseturen insisterede hun på at komme i vandet igen og der gik heldigvis kun 20 minutter mere før hun skulle noget større........SÅ fik hun forbud mod at komme i bassinet igen. MEGET mod hendes vilje. Alt imens jeg vaskede og tørrede hende, peb hun!! Og kiggede længselsfuldt ned i vandet.....*GGGGGGG* HUN er godt nok en vandhund, som jeg aldrig har oplevet før. Dummierne flyver rundt om hovedet på hende og de andre hunde (idag havde vi 8 hunde i vandet på en gang) kan svømme rundt om hende. Hun ænser dem ikke!!! Hun svømmer bare......*GGGGGGGG*

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vandhund!!!
Kommentér på:
Vandhund!!!

Annonce