{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tv
  • #1   19. feb 2008 Nå... jamen nu sidder jeg også lige og har det på i baggrunden mens jeg sidder her ved computeren, så det hed dknet.tv, og kan se det åbenbart kun kan ses nogle steder i Danmark

Det er bare sådan noget forskelligt religiøst halløj, lidt ala sådan noget man plejer at se fra USA og den slags... troede ikke det foregik sådan i Danmark nogen steder, undrer mig bare over det sendes hver dag

• #2   19. feb 2008 ja der er nogle underlige ting på dr2 engang imellem.. Ser kun dr2 når der er tjenesten..

• #3   19. feb 2008 Undrer mig bare over hvor mange seere det der kan give... de snakker bare om gud og jesus hele tiden, nogle gange ringer folk ind, så er der foredrag og forsamlinger hvor folk "heales" eller hvad man nu kalder det når det er sådan noget religiøst noget...
    Har ikke lige sat mig ned og hørt så meget på det, men har som nævnt bare zappet forbi en del gange og undret mig ;o) Nu har jeg det så lige på i baggrunden for at se hvad det er for noget
    ...DE GODE NYHETER til hele verden...

• #4   19. feb 2008 Nå nu var de lige begyndt på svensk eller norsk men så sluttede det

• #5   19. feb 2008 Så er det godt at der er andre kanaler end dr2. Fra idag er vores tegnsprog kanal lavet om til dr Opdate... så det bliver spændende hvad den byder på:-P

Kommentér på:
tv

Annonce