{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
281 visninger | Oprettet:

Ha ha jeg er en værre en :-) {{forumTopicSubject}}

Vi har i weekenden været ved at rydde en hel masse op og vi havde så 3 flyttekasser med ragelse og gamle papirer vi skulle af med.

Jeg smider dem i bilen og da jeg skulle besøge en veninde smider jeg det i et skraldeskur i et stort socialt boligbyggeri.

Det er sådan nogle kæmpe skraldecontainere der står og de kommer ikke til at mangle plads tænkte jeg.

Nu er jeg lige blevet ringet op af en vicevært fra stedet. Han har fisket det hele op og vi skal komme og hente det.

Ha ha... det er da ulækkert at han har gået det hele igennem for at finde noget på os. Der må jo have lagt andet skrald på også.

Nå, men også lidt pinligt at vi nu skal derud og hente vores skrald smiley

Så kan jeg lære det!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ha ha jeg er en værre en :-)
  • #1   18. feb 2008 ****Jannipigen****

Slemme slemme dig , vær du glad for at du ikke også får en bøde... Det gør man nogen steder....

• #2   18. feb 2008 Gør man?
    Ha ha jeg har sgu da ikke smidt det i skoven.... Ja ja jeg har gjort noget jeg ikke må og nu skal jeg så tage straffen for det.

Manner han var sur ham der ringede

• #3   18. feb 2008 Hæhæ, vores pedel har også engang gået lidt skrald igennem , da han var træt af at folk fyldte skralderummet i weekenden.

De fik vist nok en politianmeldelse og kom også og fjernede skraldet *G*

• #4   18. feb 2008 Hvor mange andre oplysninger kan han hente ud af de papirer du har lagt i containeren ?? Jeg er totalt hys med at smide private papirer ud i offentlige containere..

Men lidt pinligt er det ;O)

• #5   18. feb 2008 Jeg tror kun der lå gamle regninger (vi betaler over netbank) men der står jo navn og adresse på...

• #6   18. feb 2008 Iben: Jamen det var også derfor jeg ikke kørte på genbrugen.. det var så meget forskelligt at det sgu næsten ikke var til at sortere.

• #7   18. feb 2008 Ej Iben - det er da liige i overkanten at lægge det foran din dør - sprættet op .... - Det tror jeg han havde fået en sviner af mig...

Men ja - de er sgu ikke blege for at rode i skrald..... Håber han har fået fat i et gammelt blodig bind.... :oDDD

• #8   18. feb 2008 Ha ha der var "desværre" ikke den slags ulækre ting i mine kasser..
    Jeg må indrømme at jeg er imponeret over at de gider....

• #9   18. feb 2008 Nogen har ikke andet at gå op i !! og måske sker det at andre end dig benytter sig af deres containere ;O)

• #10   18. feb 2008 Jamen jeg er jo også enig Iben... indimellem søger man bare den nemme løsning.... nu blev den så til den meget omfattende smiley

Det værste er at jeg ikke har bilen hjemme idag så jeg kunne ikke komme og hente det. Jeg sagde så at det vil blive hentet i eftermiddag, men manden skal til et møde til sent i aften, så det bliver ikke før da.

Så håber jeg bare at han ikke bliver for utålmodig.

• #11   18. feb 2008 Jannipigen...

sad lige og var lettere depri fordi min ferie slutter kl 15 - men det reddede du lige - brød sammen af grin

sorry - ved det er træls, men tak alligevel - og ja så må du lære det *GG*

• #12   18. feb 2008 Astas' mor: Ja... men det er altså også et MEGET stort boligbyggeri.

Ikke at det er en undskyldning for hvad jeg har lavet smiley

• #13   18. feb 2008 ****Jannipigen****
    man kan skam godt få en bøde for uretmæssig brug af andres container...

Og er det ikke sådan at alle viceværter , gårdmænd og pedeller er nogle halvgamle , mavesure mænd ?

• #14   18. feb 2008 Janni: Jamen intet er så semt at det ikke er godt for noget smiley

• #15   18. feb 2008 ej hvor sygt - gad vide om han hver mandag morgen roder skraldet igennem for at se om der er noget med adresse på udenfor komplekset -

hvordan fanden har hanlige vidst at der var "fremmed" skrald i containerne - Hmmmmm

• #16   18. feb 2008 L B: Jamen jeg håber ikke at han har anmeldt os og har han så må vi jo betale....

Jeg ved ikke om de er nogle gamle sure mænd, men ham her var ikke imponeret over mig!

• #17   18. feb 2008 Jeg kan fortælle, at det er meget dyrt at få fjernet skrald fra en ejendom. Her hvor jeg bor har vi også været ude for, at fremmede smider skrald, og hvor varmemesteren også fandt ud af hvem der havde gjort det. De fik besked på at fjerne det, ellers en politianmeldelse. Og det kan jeg godt forstå, for det er min og de andres husleje der stiger, når renovationene skal fjerne ekstra skrald

• #19   18. feb 2008 LOL så kan du lære det ! Forstår godt du blev flov smiley

Men synes egentlig det er sjovt/tragisk at der er nogle der åbenbart mener det er helt iorden at bruge andres skraldespande, og når man så bliver opdaget, så er det gud hjælpe mig, "ofret" der har for lidt at lave, er mavesur og jeg skal komme efter dig.

Hvad ville I selv sige til, hvis jeres skraldespand hver uge blev fyldt med fremmedes affald? Jeg var sgu blevet sur, og havde også gjort hvad jeg kunne for at finde de skyldige.

Jeg synes det er helt iorden at den vicevært har gjort noget ved det, og som Janniepige selv siger, så ved hun jo godt at det var forkert, og tager også sin straf med et smil på læben.

Kommentér på:
Ha ha jeg er en værre en :-)

Annonce