{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

Av mavsen! :( {{forumTopicSubject}}

Skal bare lige af med lidt frustration...
Startede med at ha ondt i venstre side af maven (øvre del) da jeg vågnede torsdag morgen... Det fortsatte.... Og fredag ringede jeg til lægen!
Hun fandt MEGET få bakterier i min urin, blev derfor sat i behandling mod blærebetændelse...
Så satte hun mig i behandling mod mavesår, for at gøre noget da det nu var fredag.. Hun ville så ringe mandag morgen for at høre hvordan det så går.
Lørdag havde jeg lidt smerter.
Søndag gik godt lige indtil det blev aften... Fik simpelthen SÅ ondt, man drømmer ikke om det... Græd af smerter... Jeg tog en dolol (Morfin lign. præperat). Den hjalp ikke...
Besluttede mig for at ringe til vagtlægen kl. 22 ca.
Han kunne vurdere at der ikke var noget akut galt med mig, da jeg jo kun var 19 år... Og da jeg ringede så sent kunne han tilbyde mig en tid i Odense kl. 01 (jeg bor på Langeland). Og ellers skulle jeg tag en dolol mere og hoppe i seng...
Det gjorde jeg!!!
Nu må vi se hvad min egen læge siger idag...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av mavsen! :(
  • #1   18. feb 2008 Prøv at nævne galdesten.. Jeg blev nemlig også behandlet for mavesår til at starte med..

    God bedring..


  • #2   18. feb 2008 Ja, men det kunne han også vurdere at det ikk var...
    Og min egen læge mente det heller ikke, da jeg ikke har ondt omme i ryggen!...


  • #3   18. feb 2008 Får det sådan at jeg ikke føler at der er plads til mine lunger, når jeg trækker vejret.... Vildt ubehageligt.. smiley

  • #4   18. feb 2008 Jeg startede med ondt i ryggen, som så bredte sig hele vejen rundt, lidt ligesom et bælte

    Men jeg håber da din læge kan hjælpe..


  • #5   18. feb 2008 Hmm.. 3 læger overså en kold lungebetændelse hos mig.. De troede jeg havde hold i ryggen.. Det kostede så 10 dage på hospitalet.. Så få lige din læge til at ta en lille blodprøve..

  • #6   18. feb 2008 Samt de der dolol piller fik jeg osse.. føj de er gimme,man blir pænt mærkelig af dem.. GG.. De hjalp heller ikke på min smerte,men jeg blev sådan ligeglad og følte min krop sad et sted og mit hoved et andet..

  • #7   18. feb 2008 gimme = grimme

  • #8   18. feb 2008 uha dog! Det lyder som noget min mor havde, men det var hendes tyktarm der var gået huld på.. Held og lykke. Lad os håbe på, at de har lidt mere styr på, hvad du fejler, end Næstved sygehus havde..

  • #9   18. feb 2008 Mener da min mor var syg, kom hun på Næstved og lage hende i drop, og fandt ud af (da hun havde ligget i drop en hel dag) at hun ikke skulle havde drop alligevel...

  • #10   18. feb 2008 Min første indskydelse var også galdesten og måske nyresten. Selvom du "kun" er 19 år så kan man da godt lide af en sygdom. Håber dog at det ikke er så slemt. God bedring.

  • #11   18. feb 2008 HVIS du ER i behandling mod mavesår nu, får du måske syrepumpehæmmere???... Har selv for anden gang i mit liv gennemgået et mavehelvede (jeg har så ikke decideret mavesår, men kun nogle problemer med det nederste del af spiserøret) - Jeg kan ikke tåle de piller jeg får ! FIk først lanzoprazol, og senest esomeprazol, hvilket fik min mave helt ud af balance - Har haft afsindigt ondt, og har brugt flere dage af min vinterferie på toilettet (og for at det ikke skal være løgn, startede det MIDT i hyggemiddagen på valentinesdag)..

    Jeg har dog aldrig oplevet direkte smerter ved min mave-spiserørssår - kun de der kvælningsfornemmelser som du også beskriver - mine smerter er først kommet efter jeg har taget pillerne....

    I øvrigt kan din læge da ikke bare afvise galdesten... Uden at det er undersøgt... De troede da jeg havde galdesten - efter en skøn kikkertundersøgelse, hvoir de fandt en overproduktion af galde - og jeg havde overhovedet ikke ondt i ryggen, eller andre symptomer...

    Anyways... Held og lykke og god bedring... håber din egen læge siger noget fornuftigt!!


Kommentér på:
Av mavsen! :(

Annonce