{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

kommer der ikke snart noget sne {{forumTopicSubject}}

jeg nærmer mig jo de 30, men er stadig et kæmpe pattebarn når der er sne... elsker at lege med ungerne og hundene i sneen, og det bedste er hvis jeg lige kan få smidt en snebold i nakken af manden når han mindst venter det... hehe. er der nogen der kender en opskrift på snevejr? Synes også det er skønt når hele landet er sneet inde, folk bliver så venlige og hjælpsomme... det er som om man glemmer alt hverdagens stress, og bare hygger med hinanden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kommer der ikke snart noget sne
  • #1   17. feb 2008 sne nej for fanden det må vi ikke håe

  • #2   18. feb 2008 ja jeg kunne også godt tænke mig en god gang sne ;o)

    Minder mig om da jeg var barn og vi var ude på de fede kælkebakker hehe....
    her hvor vi bor nu har vi en kælkebakke liggende næsten i baghaven hehe... så sne kom hid ;D

    Synes sgu altid vi fik en ordentlig gang sne, da jeg var barn... men det er ligesom om vi ikke er så sikre på det mere..


  • #4   18. feb 2008 hov "da jeg var barn" hehe det lyder som om jeg er 100 år hehe.... det er faktisk ikke så lang tid siden igen ;D

  • #6   18. feb 2008 pernille... min far er i caribien lige nu, er da slet ikke det mindste misundelig..
    christina... ja, synes også jeg kan huske at der altid var sne, nu hvor jeg selv har børn bliver det væk... øvøv


  • #7   18. feb 2008 misforstå mig ikke, jeg elsker sol og sommer, men hvis det absolut skal være vinter og pisse koldt kan vi vel ligeså godt få hele pakken så vi kan ha det sjovt på samme tid

  • #8   18. feb 2008 håber også det bliver væk.. hader sne...

  • #10   18. feb 2008 Ja, for min skyld kan sneen også bare blive væk, nu er vi ved at være så langt fremme med "vinteren" at jeg i hvert fald ikke behøver noget sne. Og skulle det komme, skal det holde sig fra veje og indkørsler ellers er det så besværligt:-)

  • #11   18. feb 2008 jeg vil osse ha sne, jeg var skam nede og skøjte i dag det var godt nok sjovt og ih hvor var jeg god til det, eller noget, men nej jeg ville skam ikke hjem jeg ville skøjte mere og vil stadigvæk ned og skøjte nu men har desværre ikke nogen skøjter så det skal jeg ud og ha til d.1.. og hold da op hvor jeg glæder mig... sne sne sne hehe...

  • #12   18. feb 2008 Nej gi os forår istedet.... - vil ha lavet min have nuuuu.... den ser så trist ud....

  • #13   18. feb 2008 Heidi P:
    Hvor kan jeg kun give dig ret..... Jeg vil også have en rigtig omgang snevejr nu. Allerhelst en snestorm der begraver hele landet i sne smiley

    Så man bare ikke KAN komme på arbejde...

    Det er en af de bedste fridage man kan få...
    -ud og skovle lidt for at komme ud af hoveddøren *gg* og så ellers varm kakao og nybagte boller *gg* og så lige en tur ud i sneen igen... HI HI HI men vi bor vist det forkerte sted til den slags vejr... øv øv


Kommentér på:
kommer der ikke snart noget sne

Annonce