4. maj 2007 Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Små vitser en kold fredag aften:-) {{forumTopicSubject}}
To små drenge står og ser på et nygift par, der lige er trådt ud af kirken. Den ene siger: Vil du se, hvordan man gør et nygift par vildt bange?Ja da, siger den anden, hvorpå drengen løber hen til brudeparret og råber: Hej far, hav en rigtig god weekend:-)))
Det ringer på døren. Konen lukker op og udenfor står en mand og en dame. Manden siger: Undskyld mig, men jeg var til fest her i huset igår og min kone vil ikke tro på at I har et toliet i guld. Konen i døren kigger på ham, vender sig om og råber: Hans Jørgen, ham der har skidt i din tuba, er her:-)
To jægere er ude i skoven, da den ene jæger pludselig kollapser. Han ser ikke ud til at trække vejret, hans øjne er helt blanke. Den anden jæger tager straks sin mobil og ringer 112. Han gisper: Min ven er død.........Hvad skal jeg gøre?? Alarmcentralen: Tag det helt roligt. Jeg kan hjælpe dig. Først lad os være helt sikre på at han er død. Der bliver stille, så lyder et geværskud. Tilbage i telefonen siger jægeren: Ok, hvad så nu??
2., 3., og 4 klasserne var på udflugt til galopbanen og inden de skulle hjemad skule flere af dem tisse. Drengene kunne ikke nå tissekummen og lærerinden måtte løfte dem op een ad gangen.Een af dem var endog meget veludrustet så hun udbrød imponeret: HOLD da op, du må mindst gå i 4 klasse?? Hvortil han svarede: Nej, jeg er jockey og skal ride sidste løb:-)
Et godt råd?
Når dit arbejde keder dig, du er på kanten af endepression og intet overhovedet går som du gerne vil have det på arbejde, så gør følgende:
Stop ved et apotek på vejen hjem, køb et termometer-- Et af dem til anus--Af mærket Johnson & Johnson (KUN dette mærke). Åbn æsken og læs instruktionen. Et eller andet stedfinder du denne sætning: "Hvert enket Johnson & Johnson termometer er blevet personligt testet på fabrikken"
Luk nu øjnene og sig højt 5 gange: Jeg er lykkelig for ikke at arbejde i kvalitetskontrollen for Johnson & Johnson:-))
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 5 Emner: 620 Svar: 3.624
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.208
Det er vel nok en dejlig kaffe...sukkede blondinen veltilfreds.
-Ja min kæreste har også haft den med fra Brasilien sagde veninden.- Det var dog utroligt udbrød blondinenforbløffet, den er jo varm endnu:-) !!
HØRT I SØNDAGSSKOLEN:
Mikkel, hvad kan du fortælle om Adam?
- Han var meget religiøs...
- Hvorfor tror du det?
- jo, for hvem pokker ville ellers stå ved siden af en nøgen kvinde og have lyst til et æble...?
-Kommer deres mand og henter Dem, når vi har lagt deres arm i gips?
- Nej, han ligger på intensiv...
-Det er jeg ked af at høre
- Det skal du ikke være, det var ham, der startede....
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 11
Hørt om den mand der sad på knæ ved en å og skovlede vand ind med den ene hånd?
Nå ikke .. Jamen så kom der jo en jyde gående forbi : Do må æ' drik a æ wann ! Det æ giwtig !!
Den tørstige mand vender sig om : Øh, undskyld? Jeg, jeg forstår ikke helt? Jeg er fra sjælland..!
Jyden - Du skal bruge begge hænder
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 137 Svar: 2.557
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 11
sep 2007
Følger: 40 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 588 Svar: 5.757
Og er I ikke medlemmer så kan I jo bare blive det ;O)
http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=1090
alle andre med hang til et smil eller der brænder inde med en masse sjove, søde ting er selvfølgelig også velkommen;O)
Små vitser en kold fredag aften:-)