Godmorgen hvilken streset tid {{forumTopicSubject}}
åha trænger til at slappe af..
puhaa alt er så hektisk her omkring, det med buffy og det hele, og ovenikøbet har naboen så mange problemer med deres hunde at de snakker aflivning.
De to hunde.. hund 1, bette eddis miorfar. hund 2, mullehvalp (ja det hedde den sku) eddis søster..
hmm kan forstå det med den gamle, han er en dejlig hund men alt for skadet. men mulle hun er altså ikke mere end et halvt år, og ved at hun har været klog nok til at rende væk når de er gået afmok på dem..
min kæreste har så sagt at vi tager mulle hvis det er, hmm kan vi overkomme det nu med buffy og det hele, ingen tvilv om at eddi ville elske det, han er meget glad for netop den søster.
men puhaa hvad dælen skal man gøre, for to dage siden måtte vi tage et halsbånd af bette som er eddis aflagte, han kan ikke passe det mere og bette er altså over dobbelt så stor som eddi. gik self ned og sagde at det var os der havde taget det af og hvorfor. skal også lige siges at begge er alkoholiger og konen har værert meget syg på det sidste og får ingen hjælp af manden til de hunde, jo når der skal slå´s på hundene eller hende så er han der godt nok.. men mulle er sku en dejlig bette en og med den rette træning og kærlighed skal hun nok blive god, det ikk for sent..
men for dælen to små på samme alder LØMMELALDEREN og en unghund der ikke må særlig meget. det bliver sjovt hehe.. nogle der kan se det posetive i det eller...
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 161 Svar: 3.260
Det lyder da som en god ide at aflive de hunde , det er de nok bedre tjent med , end det liv de har nu. Men hvad er der med Buffy ?
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
ja giver dig rat i af den gamle skal i hundehimlen.. men den bette nej... skal lige siges at deres største problem er at de ikke kan kalde hundene til sig eller få dem med ind, så det er begrænset hvor meget fysisk kontakt de har især den bette.. hun elsker os andre men hvis de så meget som åbner munden så løber hun sku bare, så derfor mener jeg ikk det er for sent for hende,
okt 2007
he he så er hun klog nok... jeg gik heller ikke frivilligt hen til nogen , jeg vidste ville slå mig. Sådan nogle idioter... Når dyr eller børn lider overlast får jeg bare en stor lyst til at gøre det samme ved dem der gør det... Og jeg er ellers imod alle former for vold....
nov 2007
Og det værste er jo at den eneste grund til at det halsbånd kom på, var at de prøved på at holde styr på de hunde, de prøved faktisk på at gøre det rigtige.. men for fanden, argg måske man skulle gå ned og hente den hund når kæresten kommer hjem, tror faktisk de ville blive glade for det.. for konen så virkelig ikke ud til at syntes det var særlig sjovt mere. og har på fornemmelsen at hun faktisk prøver på at blive venner med de hunde. men ja det er bedst hvis de kommer væk..
nov 2007
okt 2007
Jeg ville melde dem til dyrnes værn....
nov 2007
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.263
Send den bette hjem til mig, så jeg jeg nok tage mig af den... :0)
Ja reglerne er lidt firkantede på det område.. Har de vand, mad og ly, så er det næsten umuligt at melde dem...
nov 2007
Godmorgen hvilken streset tid