{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Tegning af hund {{forumTopicSubject}}

Jeg har efterhånden lavet en del tegninger af folks hunde herinde, helt nøjagtigt 44 hunde indtil nu, jeg oplever så at folk herinde, ikke respekter de krav jeg skriver i min annonce, og at jeg skal bruge monster lang tid på at diskutere med folk som er utlfredse med mine krav.
Jeg syntes ærligt talt at det er ærgeligt, for jeg er meget glad for at tegne, og hygger mig med det, men efterhånden som jeg oplever alt den ballade så, overvejer jeg virkeligt om jeg gider at gøre det mere.
Er der andre som laver tegninger herinde som oplever det samme?
Jeg har heldigvis også haft mange rigtigt søde "kunder" som har været tålmodige og ikke har brokket sig heletiden, og tak til dem (i ved selv hvem i er ;-))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tegning af hund
  • #1   13. feb 2008 Jeg fandt din annonce og kan da ikke se hvilke krav folk skulle være utilfredse med, de skal da bare være lykkelig for at du vil tegne så flotte billeder af deres hund

• #2   13. feb 2008 Hej Betina!

Du har lavet en kanon flot tegning til mig af Zolo, som jeg sætter stor pris på.
    Hvilke krav er det du mener folk ikke lever op til? Altså omkring de skal være 18 år osv.?
    Jeg har nemlig tit undret mig, når jeg kigger i din aktuelle annonce hvor folk overhovedet ikke læst hvad du skriver og alligevel forsøger..... Selv om at de ikke lever op til kravene.
    Jeg håber ikke at du stopper med at tegne fordi nogle bare ikke vil forstå budskabet. Rigtig mange, udover mig, værdsætte dine smukke tegninger!

Forresten, så håber jeg da at jeg var én af de gode kunder smiley

• #3   13. feb 2008 Du har helt Ret.
    De skal da være glade for at du overhovedet gider tegne for dem når de er sådan ..
    Jeg syntes at der er godt af dig du gider (:

• #4   13. feb 2008 det kan jeg da godt forstå du synes er irriterrende hvis folk ikke kan acceptere dine krav! det er da dig der skal tegne hunden!! men jeg synes bare du skal ignorere de typer... håber du bliver ved med at tegne dine billeder! de er bare så flotte smiley kærlig hilsen os

• #5   13. feb 2008 Ja jeg kiggede lige din annonce og havde ikke tænkt over at sætte aldersgrænse på når jeg laver annoncer... Men kan godt forstå hvorfor, for der er riiigtigt mange under 18 som bare "spammer" diverse billedannoncer (der findes selvf. også dem over hehe som gør det) Og det skal ikke tages som noget personligt.

Og i øvrigt er det jo dit valg. Jeg ser ikke noget forkert i det.

Og noget andet. WOOOOOOOOOOOOOW du er dygtig! Sig til hvis du engang er med på en billedbytter *S* Vil da gerne give noget til gengæld for så fine billeder som du laver... WOW! Når dig ikke til sokkeholderne, og har pt. kun set 2 her på HG som kan måle sig med dig i den slags tegning som du laver.

Du er SUPER dygtig!

• #6   13. feb 2008 Bernerpigen Linda ja det har fotrinsvis været folk under 18 som har været meget utilfredse med mig, og de har ikke været særlig rare at høre på. Min grund til netop ikke at tegne til folk under 18 er at jeg før herinde har haft uheldige episoder, og det ville jeg netop undgå ved at skrive sådan smiley der er også nogen som ustandselig skriver sig på listen selvom jeg har skrevet at den i øjeblikket er lukket for nye.

Tak for opbakningen smiley

• #8   13. feb 2008 AH >> Ja jeg vil også gerne skrives på "ventelisten" smiley Og vil også gerne lave noget til gengæld hehe

• #9   13. feb 2008 Betina - jeg er en af de heldige 44 der har fået en hund tegnet af dig - og jeg er virkelig så utrolig glad for den tegning - og opdrætter ligeså kan jeg lige tilføje - jeg håber du forsætter med at tegne - for du gør mange glade med dine fantastiske evner.

Ihvertfald et kæmpe tak herfra - for din tegning af Aida.

Knus
    C

ps - håber du modtog min mail adresse på pb.

• #10   13. feb 2008 Betina,
    Du kan tro jeg kender det. Jeg stiller som regel det krav at folk er over 16, hvis de vil have bestillingsarbejde fra mig.

Dog oplever jeg, som dig, at mange yngre personer bliver vrede og man modtager en del onde mails derfra.
    Jeg synes det er mere end fair at du stiller krav, du laver trods disse tegninger lyn hurtigt.

Hvis de har noget at brokke sig over, kan de jo starte med at tænke over hvor lang tid det egentligt tager at lave realisme og derefter regne ud hvilken timeløn du får for det - en tegner er jo ikke just den bedst lønnede i samfundet, da folk ikke vil betale noget som helst, men have alt gratis (NB for god ordens skyld er sidste sætning ikke myntet på nogle af dem jeg har tegnet for).

• #11   13. feb 2008 Nat >> Ja du er så en af de 2 jeg har stødt på her på HG som kan måle sig med Betina....... smiley I er super dygtige!

• #12   13. feb 2008 Jeg er virkelig inponeret, de er jo super flotte de tegninger, jeg ville ønske jeg havde set det før. Hvad koster de ?

• #14   13. feb 2008 Basse >> det vil jeg give dig ret i *S*

• #17   13. feb 2008 Jeg er jo lige begyndt at tegne og har efterhånden fået tegnet rigtig mange..........jeg har nu ikke haft problemer a nogen art..........folk har været søde og forstående overfor det arbejde jeg lægger i det.....

• #19   13. feb 2008 takker A:h............:O)

• #20   13. feb 2008 Ja jeg venter stadig på de tegninger jeg betalte for i November... af en anden bruger herinde..

• #21   13. feb 2008 Kiks >> Det er selvf. surt at vente så længe... Ved du om det er fordi der har været lang venteliste på dem?

Lynet (momsemor) >> Ja du er bestemt heller ikke uden evner smiley

• #22   14. feb 2008 Først vil jeg lige sige tak til jer alle for de flotte ord.

Jeg vil give jer alle ret mentaliteten, er blevet sådan at (nogle) folk ingen hæmninger har, når de ser noget er GRATIS, jeg syntes det er kedelig tendens især fordi jeg HADER grådighed, og jeg hader alt den tid jeg må bruge på at slette folk under 18 fra listen og på at diskutere med dem, så herefterfølgende så blokere jeg dem bare og svare dem ikke, jeg har haft folk under 18 som har skrevet at de havde KRAV på at vide hvorfor jeg ikke ville tegne til folk under 18, det menere jeg nu ikke man har når jeg laver GRATIS tegninger.
    Så tag en kiks,når jeg har lavet bestillings tegninger som jeg har taget penge for så har, kunden altid fået en lavopløslig udgave pr. mail, hvis de har godkendt den er orginal tegningen blevet sendt til dem, når jeg kunne se det aftalte beløb var gået ind på min konto, og max 14 dages levering.

• #23   14. feb 2008 Betina >> Hvor lyder du fornuftig smiley hehe

• #24   14. feb 2008 JemKem du skal ikke lade dig narrer smiley

• #25   14. feb 2008 Kæft du er dygtig.

• #26   14. feb 2008 Betina >> Hehe okay det må jeg så lige huske på *G*

Kommentér på:
Tegning af hund

Annonce