hvad ville i gøre {{forumTopicSubject}}
jeg er rigtig glad for mit arbejde og har det rigtig fedt med en masse af mine kollegaer, hvilket er let, da de er mænd de fleste og som jeg ikke ligger fingere imellem og kan tåle fis og ballade, altså alt har sin tid ikke´ der køre tiltider en rigtig rå smedetone, men ikke noget jeg har noget imod, de får bare igen af samme skuffe,
men så er der lige de 10 % kvinder som har SÅ ondt i røven over det, siden 1 dec. er jeg blevet hakket og sladret om i stor stil, har haft noget kørende med 3 forskellige kollegaer og flirter med allesammen uden at tage hensyn til de gift og fyret en masse af om de andre,(det passer så ikke nogen steder)
det er bare så hårdt og træls at høre på, både for min mand og mig, efter som vi jo arbejder samme sted, får han det også at vide(han ved så godt sandheden)
men jeg vil ikke ændre mig for dem, så nu har de udelukket mig totalt, det gør faktisk lidt ondt, en af dem har dog sagt fra og er nu endt samme sted som mig, og blevet udelukket
skal jeg virkelig ændre mig, jeg har altid været en af drengene og er det så stadigvæk, men jeg har det dårligt med at en kollega, som jeg er glad for *mobbes* på den måde, tillidsmanden er håbløs og kan ikke se det og de nægter jo, men hvad gør man, synes det synd for hende, hun blev udelukket fordi hun ikke ville deltage i at holde MIG ude indtil jeg lærte at opføre mig som en kvinde/anstændigt(dem)
jeg har altid haft det svært med kvinder, jeg forstår dem ikke og har svært ved det der, stikken i ryggen og altså noget,
har jeg en mening eller er jeg træt af en får de det at vide,
men hvad gør man, jeg kan jo se min kollega der støtter mig har det rigtig skidt med det og det jeg ked af, min væremåde og holdninger skal ikke gøre hende ked af det, eller ramme hende,
skal jeg virkelig ofre mig og se om jeg kan finde ud af det der med at holde min mening for mig selv og så tage en snak med de mandelige kollegaer om det og fortælle dem det som det er, (tror godt de ved det) eller hvad
jeg er virkelig i vildrede her, har jo ikke lyst til at skade en kollega,
ps stave fejl og lign er helt gratis idag
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 83 Svar: 192
sep 2006
Følger: 37 Følgere: 34 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 582
Mht din kollega så må du jo snakke med hende og hvis de andre høns så ikke begynder at tale med jer, ja så er det dem der går glip af noget!
Knus herfra
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.826
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 2.064
jeg har en meget fin linje med mine mandelige kollegaér og de ved præcis hvor grænsen går.
hvilket netop er en af grundene til vi har det så godt sammen,
sep 2006
det ville være så meget imod min egen overbevisning at ændre mig,
jeg er bare sådan en type at enten kan man lide mig eller så hader man mig
tror jeg tager snakken med underdirektøren når jeg alligevel skal til samtale med ham imorgen
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 413 Svar: 5.978
Du bør ikke ændre på dig selv eller dine holdninger blot for at "passe ind" hos dine kvindelige kollegaer. Gør du det - bukker du under for gruppepresset, og det tror jeg ikke du vil kunne holde ud heller.
Det er vigtigt at du står fast, retter ryggen og ignorere deres børnehave agtige adfærd. Heldigvis for dig, har du din mand ved din side, og han kender sandheden om dig.
Hvis intet andet virker, må du gå direkte til problemet. Henvend dig til dine kvindelige kollegaer - måske føler de sig truet eller det er rent faktisk fordi de er misundelige. Jeg håber for dig, at de er til at tale med. Det ville gøre det nemmere - uden tvivl.
Og Lars - selv om hun ubevidst flirter - giver det så andre ret til at dømme hende? Ikke efter min mening, og da slet ikke når ikke engang hendes mand dømmer hende... !
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 1.057
sep 2006
det har du nok ret i, nogle gange tror jeg bare jeg skulle have været mand
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 1.057
tror ikke at din mand ville være tilfreds hvis du var en mand*gg*
sep 2006
jeg tror helt bestemt heller ikke han ville være tilfreds, men er glad for jeg har hans støtte, det har jeg heldigvis altid haft
hvad ville i gøre