953 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

udgifter til hund udgifter til hund

kan ikke forst dem som vil have hund hvis de ikke har råd til de nødvendige udgifter som medfølger.
har tit hørt nogle som udsætter dyrelægebesøg pga af penge mangel. det er virkeligt for dårligt.
eller vil gerne vil have sin tæve parret, men har ikke pengene til en parring. eller kejsersnit på hunde hvis det er tilfældet.
jeg bor alene i hus med tre store hunde, har bil og arbejder som social og sundheds assistent og har ikke mange penge og gøre med, men alligevel vælger jeg at mine dyr kommer i første række.
vil da heller skylde penge ved dyrlægen end lade mine dyr lide.
og ja det er dyrt og holde dyr.
kom til og sidde og tænke over hvad man egentligt brugte bare på det mest alm, og tænk på alt det man bruger på det unødvendige.
ca 35 kg foder om måneden
næsten 900 kr om året på phoebes træning
200 kr om året på phoebes andet trænings sted
300 om året på cano og emiias træning
125 kr om ugen på hundesvømning (deler ofte med min mor)
vacciner
evt dylægebesøg
godbidder
tyggeben
osv osv osv
udstilling
ja det er ikke billigt og holde hund, men det er der heller ingen som har lovet

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.