555 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "nyt halsbånd"
Nyt halsbånd
Sally's halsbånd er ved at være godt brugt :D Jeg elsker ellers affektions værdien i et godt og grundigt slidt halsbånd, som vidner om en hund der er brugt. Men nu kan det snart dårligt sidde på l...
Sally's halsbånd er ved at være godt brugt :D Jeg elsker ellers affektions værdien i et godt og grundigt slidt halsbånd, som vidner om en hund der er brugt. Men nu kan det snart dårligt sidde på l...
Skrevet af: Johnny J - 26. jul 2018
Nyt halsbånd??
Hej hunde venner! Jeg leder efter et nyt halsbånd til min finske lapphund. Jeg synes virkelig det er svært at finde noget jeg synes er pænt og noget som er af lækkert læder kvalitet. Er der nog...
Hej hunde venner! Jeg leder efter et nyt halsbånd til min finske lapphund. Jeg synes virkelig det er svært at finde noget jeg synes er pænt og noget som er af lækkert læder kvalitet. Er der nog...
Skrevet af: Sara, Balou, Ayla og Silas - 1. apr 2015
nyt halsbånd??
hey er der nogle der kan hjælpe med nogle link eller hjemmesider til nogle fede læder halsbånd til en amstaff på 35kg:)
hey er der nogle der kan hjælpe med nogle link eller hjemmesider til nogle fede læder halsbånd til en amstaff på 35kg:)
Skrevet af: Dean R - 16. sep 2010
Spar penge på din forsikring
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.783
Ikke så overdrevet som de brede halsbånd kan blive..
Men synes godtnok at det ser ud til at sidde noget stramt.. Måske skulle du overveje at løsne det et hul eller to
nyt halsbånd