659 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Skulle vi kigge"
skulle kigge på hus...
igår lørdag, og vi var rigtig spændte på at se huset irl, både inde og ude...vi kiggede lidt rundt på huset udefra mens vi ventede på mægleren, javi havde faktisk fået svierforældrene fra sjælland ti...
igår lørdag, og vi var rigtig spændte på at se huset irl, både inde og ude...vi kiggede lidt rundt på huset udefra mens vi ventede på mægleren, javi havde faktisk fået svierforældrene fra sjælland ti...
Skrevet af: Lise B - 20. jan 2008
Skulle vi nu ikke
lige have en bedømmelsesrunde både i udfordringer og bedømmelser? ;-) Ja, jeg keder mig gevaldigt på jobbet og vil gerne kigge på nogle hunde, som jeg ikke skal til at søge efter osv ;-)
lige have en bedømmelsesrunde både i udfordringer og bedømmelser? ;-) Ja, jeg keder mig gevaldigt på jobbet og vil gerne kigge på nogle hunde, som jeg ikke skal til at søge efter osv ;-)
Skrevet af: Cecilie P - 13. nov 2008
Skulle vi da aldrig...
... Lige kigge hinandens udf. igennem... Kig malous og Widos og skriv så kigger jeg jeres... Hundeknuzzzzzer Fra os:)
... Lige kigge hinandens udf. igennem... Kig malous og Widos og skriv så kigger jeg jeres... Hundeknuzzzzzer Fra os:)
Skrevet af: Rebecca P - 31. okt 2005
Spar penge på din forsikring
aug 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 107 Svar: 667
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 571
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Svar: 109
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 571
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Svar: 109