{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Hmm Hvad med hundene ( ekstra bladet) {{forumTopicSubject}}

Læste idag i EB, at en pige føler sig truet efter, at hun har meldt hendes skolekammerat for vanrøgt af sin lille datter. Datteren havde ikke fået noget at spise over 1 døgn og det eneste hun havde var en sutteflaske med sukker vand i, og som var smurt ind i hundelort..
Pigen var taget hjem til sin mor og havde hentet noget mad som kammeraten kunne give sin datter, men hun blev nærmest overfaldet af 3 BIIIb.. hunde, da de heller ikke havde fået noget at spåise i lang tid..
Datteren blev fjernet af de sociale myndigheder, men nu truer kammeraten hende med at pudse Black Cobra og hendes 3 Biiib hunde på hende...
DVS at hundene er stadigvæk hos hende den klamme kælling der misrøgter tilsyneladenede alt hvad hun har...
Hundene får jo heller ikke noget at spise, men det ser vi jo her i dagens DK igennem fingre med..
Min mening er: At hun aldrig måtte eje nogen form for levende væsner.. Møgkælling.
Den pige der meldte hende er nu på flugt med sit eget barn..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm Hvad med hundene ( ekstra bladet)
  • #2   5. feb 2008 Sådan noget forbandet svineri (ja undskylder mit ordvalg, men uh ha var lige det første der poppede ind i mit hoved.) jeg giver dig fundstændig ret. hun skulle slet ikke have retten til at eje nogen levende væsner, mus eller elefant..

• #3   5. feb 2008 Sikke en møg kælling !!

Problemet er bare, at sådan en kælling fortsætter bare med, at få unger og dyr ØV !!

• #4   5. feb 2008 Hvor er det frygteligt hvad børn bliver udsat for.. Bliver simpelthen så ked når jeg læser sådan noget gang på gang...

Hundene.. Baah.. Sålænge de ikke er døde eller har fået skåret poterne af med en sløv kniv, så har de ifølge myndighederne det jo åbenbart fantastisk.........................................................

Det er let at være hundemishandler i dagens Danmark.

• #5   5. feb 2008 Dorthe -
    System Danmark er for svagt !
    Og system Danmark griber ikke hurtigt nok ind overfor omsorgssvigt !
    Der skal SÅ lidt til for at et barn er skadet for livet.

• #6   5. feb 2008 Ja systemet er alt for svagt, synes dog også at man skal passe på med bare at fjerne, nogen tilfælde kan rettes op (formentlig ikke når det er så grælt som i ovenstående tilfælde) med den rette vejledning og opsyn....

Jeg har en bekendt der for flere år siden, lod faren til sine børn beholde den store af deres børn, den mindste fik hun frivilligt anbragt, hun har meget lidt samvær med begge børn i dag, men har fået to mere med en ny mand, her har ingen og jeg mener absolut ingen tilsyn været, trods at det er gået galt en gang tidligere og det undre jeg mig MEGET over, skal lige siges, at hun klare sine to mindste til UG og der er ikke noget, at sætte en finger på, men et bevis på, at systemet bare lader stå til :o(

• #7   5. feb 2008 Det har selvfølgelig ikke noget, at gøre med det svigt hundene lider, her burde der bestemt også gribes ind og der er vores system i lille Danmark bare latterligt !!

Kommentér på:
Hmm Hvad med hundene ( ekstra bladet)

Annonce