Drillende katte.....hjælp.. {{forumTopicSubject}}
Jeg bor et sted hvor der er en del katte. Fint nok med det.
Men nu er de gået hen og er blevet en plage for min hvalp. Det startede med at der kom en kat, der så sad på den anden side at hegnet (trådhegn), og sad og stirrede på Freja, der så blev usikker og nervøs over det. Efter nogle dage, fik hun mod til at forsøge at skræmme/advare katten, men katten sad stadig bare og gloede, i mens Freja frustreret forsøgte at få den til at gå. Nu er der så begyndt at hænge 3 katte ud ved vores hegn, og nogle gange 2 sammen. Så sidder de der på den anden side og glor, hvæser og skyder ryg efter hunden, som så gør og farer rundt. Et par gange er den ene gået ind til Freja og hvæser af hende og slår ud efter hende. Det er efterhånden ved at være stressende for hende at komme i haven. Vi har prøvet at skræmme med vandpistol på kattene, men det virker kun på den ene...
Er der nogen der har et godt råd til hvad vi kan gøre, Freja gør sjældent, men er helt oppe og køre, rejser børster og gør som en gal, men intet hjælper på at få de drillende katte til at stoppe og gå... Så gode ideer modtages med kyshånd....
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 293 Svar: 3.478
dec 2007
Følger: 21 Følgere: 39 Hunde: 3 Emner: 75 Svar: 491
Vi har prøvet skålen med vand, men de er ski hurtige de katte... jeg ender nok med at må indfange dem....er godt nok allergisk for katte, men hvad gør man ikke for sin skønne frustrerede hund;-)
Jeg har set at man kan få noget til at holde katte og hunde væk fra KW, er der nogen der ved om det virker?
Jeg kan desværre ikke lukke hende ud af haven så hun kunne jagte dem, for hun er svær at kalde til endnu og vi bor tæt på en vej....ellers en god ide:-)
dec 2007
vi forsøger at vise hende hvordan hun skræmmer dem....he he...
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.317
dec 2007
dec 2007
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.317
dec 2007
Drillende katte.....hjælp..