{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Papsøster født, hva gør jeg? {{forumTopicSubject}}

Åhhh ja, hjælp mig lige... Min papsøster som jeg intet har af forhold til, andet end vi ses på landet til lillesøsters fødselsdage og andre højtider, har igår fået en lille dreng.. Jeg har ikke hendes nummer, men ved hvilket hospital hun ligger på.. Skal jeg sende en buket? Ska jeg ringe op til hospitalet og sige tillykke eller hvad??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Papsøster født, hva gør jeg?
  • #1   30. jan 2008 synes godt du kunne sende en buket smiley

• #2   30. jan 2008 Smut da forbi med en rangle.. Så er det gjort..

• #5   30. jan 2008 Rikke: Åbentbart ikke, siden jeg ber om gode råd!

Sugar ville jeg vildt gerne, men har en virus i kroppen, så tænker at den bette ikke har behov for at blive udsat for det..

Pixe tak for du ikk sys det var helt hen i vejret..

• #6   30. jan 2008 hvis jeg var dig ville jeg sende en buket og ringe til hospitalet og se om du kunne få lov at ønske tillykke den vej

• #7   30. jan 2008 Jeg ville også sende en buket.. hvis i ellers ikke ses og du ikke engang har hendes nummer vil det altså være lidt mærkeligt hvis du kom på besøg smiley

• #9   30. jan 2008 Enig med de andre, send en buket

• #10   30. jan 2008 Selv om i ikke snakker sammen kan man vel godt udvise lidt glæde på andres vegne..!

Man kan godt elske noget / nogen man ikke kan se - eller føle. ;o))

men følg dit hjerte....

• #11   30. jan 2008 Jeg har ikke selv nogen pap-søster, men min kæreste har en pap-bror og da han blev far gjorde vi ingenting, vi ønskede tillykke næste gang vi så dem og det samme omvendt, da vi året forinden blev forældre fik vi også "bare" et tillykke....

Nu skal det lige siges, at min kærestes pg pap-broderen ikke er vokset op sammen og har ingen fælles halv søskende og hvis vi ser dem en gang om året så er det MAX.....

Jeg synes da, at hvis du ellers kan lide din pap-søster, så send en buket, det luner altid og måske endnu mere, fra dem man ikke forventer det fra *S*

• #12   30. jan 2008 Ja så ville jeg også sende en buket.. Ville ikke risikere at smitte den lille ny.. :0)

• #13   30. jan 2008 forholdet kan da ik blive dårligere af du smutter forbi med en buket eller noget til den lille en bamse måske..

• #14   30. jan 2008 Pap....????

Er det hvis man ikke har samme forældre... for så er alle min søskende "Pap"...! I mine øjne er der ikke noget pap... Kun Bonus-søskende... ;o)

• #15   30. jan 2008 men hvorfor skulle hun komme forbi "lige pludselig" "bare" fordi hun har født?
    Jeg ved det er noget enormt stort i ens liv da jeg selv har tre børn, derfor synes jeg da også det ville være mærkeligt med besøg fra nogen der ikke engang kender mit tlf. nummer, omvendt ville jeg blive glad for en tanke = en blomst kort eller lign.

• #17   30. jan 2008 ja send en buket med et lille kort vedhæftet, hvem ved måske er det vejen frem til et venskab

• #18   30. jan 2008 Hende med de 3: Det kunne jo være en passende tid til at gøre en indsats for at vise man tænker på hinanden..
    Hvorfor skulle man gøre det bare fordi det er jul? det er der da hvert år... det er da ikke hvert år man får en nevø eller niece. ;o))

men er man ligeglad med ens familie, tjaaa er det vel bedre at lade være - hellere det end at være falsk..!

• #19   30. jan 2008 Jeg ville selv blive "s****glad" hvis min søster eller bror kom på sådan et tidspunkt i mit liv, hvis jeg ikke havde et forhold til dem... det ville da bare vise at de ved det er et stort øjeblik i ens liv.... Kanon fedt..!

• #20   30. jan 2008 Heidi: jeg siger bestemt ikke at hun ikke skal vise at hun tænker på dem, men jeg synes det ville være fint "nok" med en buket el.lign.
    jeg er ikke ligeglad med feks. min bror, men der er nogen ting der gør at vi heller ikke ses ret ofte, hvis jeg ville lave om på det, kunne det ligeså vel være på en hverdag som fordi de havde fået barn smiley
    og nej, ikke hvert år man får en niece eller nevø, de er nu dejlige de kære små smiley

• #21   30. jan 2008 Hende med de 3: Jeg mener også bare at hvis det nu er svært for en af dem /dem begge - at tage initaitiv til at ses/mødes/snakkes så er det da en perfekt tid til det...

Mener heller ikke nogen dage er bedre end andre - jeg tror bare det er NEMMERE at gøre det på specielle dage... hvor man ikke behøver at forklarer hvorfor man gør det.. Det vigtigste er jo at man gør det - og ikke hvorfor/hvornår/hvordan.... ;o))

• #22   30. jan 2008 ja, det har du ret i.. tror bare at hvis det er en pap, bonus eller hvad, så må der være en grund til de ikke ses så ofte smiley

• #23   30. jan 2008 Skynd dig at sende en buket afsted - det er da det mindste du kan gøre. Hun vil sikkert blive glad for opmærksomheden og du har ingen grænser overtrådt smiley

• #24   30. jan 2008 Hende med de 3...4.....5............10 smiley *GG*

Ja sikkert... men nogen gange skal man også bare slå en streg over det gamle og finde en ny start... hvad er bedre end en lille NY... ;o)))

Som sagt.... alle mine søskende er Bonus-søskende.... Ikke en grund til ikke at snakke.. og hvad de forældre blir enige om (eller mangel på samme) så er det ikke noget der burde røre børnene imellem. ;o))

bare det jeg tænker. *SS*

• #25   30. jan 2008 Og noget helt andet er...

man er vildt følsom når man er nybagt forældre... så tid til en ny drejning er da helt klart nu... :o))

• #26   30. jan 2008 Heidi : årh nej.. ikke 10 eller noget der minder om det.. vel grin! navnet kommer af tre heste, tre børn og tre hunde, som nu desværre kun er to hunde. (vil dog lige pointere at det kun er en mand smiley )
    du har ret i meget af hvad du skriver, men jeg har feks. ikke noget videre forhold til den ene af mine brødre fordi han opfører sig som et barn på 6 i nogen situationer, og lever et liv der er helt anderledes end mit, det jeg mener er, man ved jo ikke hvorfor de ikke har kontakt i hverdagen. men der skal bestemt gøres "noget" det er vi enige i smiley

• #27   30. jan 2008 ¤ Frk~Sjørslev ¤
    Når i ikke har noget forhold til hinanden , kan du sagtens sende en buket... Men vent til hun er hjemme igen. Hun får så mange imens hun er på hospitalet , og lidt opmærksomhed derhjemme trænger man altså mere til..

Jeg har også en papsøster , hende kan jeg ikke fordrage... og så er hun kun lidt ældre end min søn , da hun fødte sine to grimme unger ( ja de er rigtig grimme ) lod jeg som ingenting , det er lidt ærgeligt i dag , for at jeg lod vær gjorde kløften imellem os størrer... Og en dag står vi der og skal arve sammen...
    Høflighed koster så lidt.

• #29   30. jan 2008 Tak for de mange svar.. smiley

Jeg har sendt en buket mor og barn til hende fra interflora som hun får i løbet af dagen med et kort om de ønskes tillykke.. smiley

Synes jo bare det var lidt svært, eftersom vi ingen kontakt har, men vil da gerne vise hende at jeg er glad på deres vegne.. smiley

• #30   30. jan 2008 Hende med de 3: Bare fordi man ikke bryder sig om hinandens livsstil - betyder det vel ikke at man ikke kan vise at man tænker på hinanden...? Du er vel ikke ligeglad med din bror bare fordi han opfører sig som en på 6 i visse situationer og at i ikke snakker sammen - og betyder han mindre fordi I ikke deler den samme livsfilosofi??

• #31   31. jan 2008 Heidi: jeg synes også at det man viser at man tænker på en anden hvis man sender blomster!

Kommentér på:
Papsøster født, hva gør jeg?

Annonce