{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godmorgen til alle :o)
  • #1   10. jan 2008 Hvis man sku kede sig, er der nye billeder på Simba's profil: (plus i gallerierne).
    http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=28744&ipc=98577

& smid gerne udfordringer.. Hihi ;o)

• #2   10. jan 2008 Ja da, vi skal nå mange ting for at gøre klar til at vi i morgen drager 18 dage på skiferie 2 steder i Østrig. Der skal pakkes færdig, hentes valuta, købes det sidste ind vi skal have med, gøre rent som en hvis tornado, checke helbred hos lægen (afventer besked om blærebetændelse ØV) og aflevere Bianca til sin opdrætter i aften.

I morgen kl. halv ti kommer vores hundepasser, som bor i huset imens vi er væk og passer de 3 sidste. Det er med vilje at jeg skiller Bolette og Bianca ad, for Bolette er i puberteten og en lille "fis" der laver lidt hærgen overfor Bianca. Det synes jeg ikke hun skal bøvle med, og Bianca må meget gerne komme over til sin mor og far, hvor hendes rigtige mor og søster jo er.

Kl. halv elleve er det goodbye Danmark og here we come skiferie.

God dag til jer alle.

• #3   10. jan 2008 Godmorgen alle.. smiler

pigerne skal til ridning og dans idag og da manden er syg, får jeg vist nok at se til.. he he
    og så skal jeg lige sove først..

• #4   10. jan 2008 Gitte, Hold da op.. Ja det var en del I får at se til.. *S*.
    Go ferie! smiley

I WILL NEVER BLINK...! , Hehe okay.. Har du ikke sovet endnu? ;o)

Kommentér på:
Godmorgen til alle :o)

Annonce