Nød lærer nøgen kvinde at spinde...... {{forumTopicSubject}}
I går købte jeg en brugt computer med win 98 til mmin søn , og masser af plads til at spille på. han nåede at bruge den igår. Da jeg tændte for den idag ville den ikke tænde, og jeg prøvede et par gange. pludselig kom der røg og ild ud af den og jeg slukkede. Så røg al strømmen, undtagen komfuret. shit.. jeg ringede til udlejer og han sagde at han ville komme imorgen ...hyggelig fredag aften med levende lys og irritation over. at der ikke var strøm, tænkte jeg. ved det oldnordiske relæ der er. drejede knappen bare rundt så jeg kunne ikke slå det til igen. Men så sad jeg der. gik ud og kiggede igen og lyste med en lighter, var den ikke lige hvid istedet for rød den lille dims. jo det var den. så ejg gik til en nabo og fik en sikring og så kom strømmen igen. men har sagt til udlejeren som sagde jeg vist havde et hegftigt temperament og var ved at ødelægge en gammel mands sindsro... at han er nødt til at sende en elektriker til at reparere relæet for den var faktisk ikke slået fra den havde kun sprunget en sikring og drejer som et pendul rundt. det kan jo skabe ild ellers en anden gang.
men nu kan sønnen se disneyshow og jeg kan slappe lidt af ved putteren imens.
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 773
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 773
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 604
Nød lærer nøgen kvinde at spinde......