Øst, vest - hjemme bedst {{forumTopicSubject}}
Glædelig Jul alle sammen.
Nu er vi hjemme igen efter en hæsblæsende juleferie. Vores nærmeste familie bor i Randers, så julen i år skulle holdes i Jylland.
Den 23. afleverede vi Baloo og Belvedere ved Vordingborg, Bolette hos sin mor i Herlufmagle, og til sidst Bianca hos sin far og mor ved Vipperød inden vi begav os til min søster som bor ml. Randers og Viborg. Her stod den på æbleskiver, gløgg og gaver til mine 2 niecer, som skulle fejre jul hos deres far. Efter risengrød og frikadeller kørte vi ud til min far og hans kone, for der skulle vi have base.
Juleaften begyndte kl. et. Den skulle fejres hos min mands bror, hans kæreste og 2 børn samt han lillebror og kone og 3 store hunde. Først frokost, derefter gløgg og æbleskiver, knas og småkager for lige at have lagt bunden til julemiddagen, som blev indtaget ved halv syv tiden. Der manglede ikke noget. Hjemme over elleve og tidligt op, for vi kunne lige nå at køre en tur nord for Aalborg for at drikke morgenkaffe hos min svigerfar og svigermor og deres 2 voksne børn, inden vi kørte turen tilbage til julefrokost kl. 14. hos min familie. Så var første juledag gået kun med besøg og spise. I dag startede vi så med et besøg hos min svoger og svigerinde, og sluttede med en stor julefrokost kl. 13 hos min far. Kl. 17 kørte vi hjem og lidt i otte hentede vi Bianca. De 3 andre bliver først hentet i morgen.
Sikke et program - vi kunne godt have fået stress af det - men det sker kun hvert andet år, og nu har vi besøgt familien og så er alle glade.
Vi er glade for at vi nåede det hele, og glade for at være hjemme igen.
Håber I har haft nogle rigtig gode juledage.
Gitte
PS: Så begynder gavebytningsræset - er der andre jeg skal stå i kø med for at få byttet gaver?
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.340
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Jeg har en gave der skal byttes.. dvs 2, hvis jeg kan få byttet nr 2 uden bon..
Min bror har købt en bog til mig, som jeg har i forvejen.. så den skal byttes
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
Øst, vest - hjemme bedst