{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

En mærkelig HGhistorie om en træt hund {{forumTopicSubject}}

En mærkelig HG historie om en træt hund.

Del 1.
Der var engang en hund, som var så frygtelig træt, at den faldt i søvn, uden at opdage at naboens gamle hane. Hanen stod og nød regnvejret. Hanen var både stor og ondskabsfuld, så den kunne lide at hakke på hunden, især på bagpartiet. Men en dag så hunden at den ingen kugler havde, Og hunden blev vældig forbavset. ”hvor er de dog?” spurgte grisen så. ”Dem har heksen taget.” Svarede hunden. ”og hun har givet dem til hendes egen hund.”
Og så besluttede hunden at den ville finde den anden hund og stjæle dem tilbage.. Hunden kunne slet ikke finde vej, så den ringede til en ven som ikke kendte den anden hund, eller hanen eller heksen for den sags skyld. Det hjalp jo ikke ret meget, så hunden ringede til kineseren. Kineseren sagde at han ikke kendte hunden der havde taget kuglerne. Ville den hunden mon opdage at det var begyndt at sne? Sneen blev tyk og hunden havde svært ved at løfte venstre ben, så den løftede bare det højre. Men sneen blev så tyk at der ikke var store muligheder tilbage, så den hoppede rundt på forbenene. Den græd og græd i lang tid men så kom en kat der heller ikke havde nogle kugler, og det var en hunkat. ”Hvor er de så henne???” Spurgte den katten om og katten sagde at den aldrig havde haft nogen, og om hunden den var sikker på at den selv var en hanhund og svaret var at den faktisk lige kom i tvivl, og så spurgte hunden sig selv: ”Er jeg en han eller en hun?” og den fandt ud af at den var en pige fordi, hunden ville spise katten, for den havde kugler som hunden som ikke helt vidste om den var en han eller en hun, kunne få. Så tænkte hunden på at den måske ikke var en hund det spørgsmål var så stort at den ringede til bageren i cykelforretningen. Bageren i cykelforretningen svarede at den nok var en hermafrodit-hund .. eller bare en biseksuel kat, som havde bildæk og navlen var derfor også væk, og den kunne ikke tabe sig igen fordi den var for tynd, fordi den ikke spiste maden fordi den troede at den så skulle i motionscenteret, og hunden troede også at maden indeholdte kvindelige hormoner.. Men lige pludselig en dag tog hunden alligevel i motionscenteret, fordi den havde spist en benzintank. Og så blev hunden mega pumpet. Den blev pumpet fuld af kødsovs, men den pruttede hele tiden og kunne ikke forstå hvorfor, så hunden pruttede videre, men prutterne blev værre og værre fordi ejermanden gemte dem i en pose, som han glemte at smide ud. Da posen blev hentet, skete det mest forfærdelige, nemlig at prutterne slap ud. Posen sprang op og ud væltede det med prutter, meen, prutterne blev levende, og nu gik hunden, ejeren, hanen, grisen, katten og den anden hund hjem og drak varm kakao og fik boller.

1. del skrevet af * Møgungen * (10 år), Askepot *, Tina *TullsTown *, connie J, Katja Luise B, >Aníka< ---;--@ @, •((¯`» Marianne med Balto «´¯))• . og Frøken Piggy.

Del 2.
En dag gik hunden ud af sit hundehus og fik øje på en lyserød plastic bold som ikke plejede at være der.. Bolden lå i en busk, Men da græsset var vådt, så den en bjørn med briller, og den glemte helt hvad den skulle, så den fik et chok og løb væk men pludselig stoppede den op og tissede. Da den var færdig faldt den i søvn, for det var jo en træt hund.. Den sov i mange timer, men da den vågnede op igen gik den på jagt efter ænder, og fangede en pink elefant. Elefanten og hunden begyndte at lege og pludselig blev hunden blå og faldt om. Den var nemlig stadig træt, og så blev den gul. Efter den blev gul skiftede den farve til blå og rød og grøn og pink og lilla, men så sov den igen for den var stadig træt.. Da den vågnede gik den hjem og så far til fire og fik popcorn. Næste dag gik den hen til dyrlægen og dyrlægen blev helt paf. Han havde aldrig set noget lignende. En hund med alle verdens farver! ”Jeg har aldrig set noget lignende!” sagde han og gav hunden en gul, grøn, blå og rød M&Ms for måske kunne de hjælpe, og sørme så om de ikke hjalp! Nu blev hunden sort med hvide sokker og hvide ører, men…. Så skete der noget underligt. Hunden blev til en kat og dyrlægen tog sig til hovedet og sagde ”Hvad skal vi dog nu gøre.. Hmm.. Lille misser..” Dyrlægen sagde at ”katten” skulle slå en prut, så ville den blive en hund igen. Katten slog den største prut, men det kunne den ikke alligevel! Så prøvede den igen og så der skete noget. Vupti. Nu blev hunden glad igen og halen logrede. Dyrlægen var glad og sagde til hunden ”Kom hundi, nu skal du da have en hundekiks fordi du var så dygtig!”. Men der var noget underligt ved denne hund.. Den ville ikke have hundekiks! Kun ostedip.. Hvad skulle dyrlægen nu gøre? Dyrlægen satte en skål ostedip frem og hunden guffede det i sig, men nu fik hunden av i maven, den havde spist for meget. Maven rumlede godt og hunden slog en stor prut. Puuuuh hvor den lugtede men hunden var glad og den luntede hjem af. ”Sikken en dag.” tænkte hunden. Da den kom hjem drak den noget vand og lagde sig i sin kurv og sov.

2. del skrevet af * Møgungen * (10 år), Tina & Gizmo *KBH*, henrijette J, *Kai*, Heidi H, ,(¨˜”°º•Vang•º°”˜¨)., Hundesind (Tidligere Tina L.), *Emma 1 år*, Speedy og Lea T, <3plutopigen<3 og Theis.

Del 3.
Næste dag vågnede hunden tidligt og fik sådan lyst til et stort kødben, så den gik ned til slagteren og huggede det største ben der var og så løb hunden alt hvad den kunne med slagteren lige i hælene. Slagteren råbte og skreg af hunden, men den løb bare hurtigere og hurtigere. Pludselig snublede den. Aldrig havde den lille hund haft så travlt, så det skulle jo næsten gå galt. ”Av av det gjorde ondt!” tænkte hunden.. Hvad skulle den nu gøre.. Pludselig fik hunden øje på et skateboard!! ”Weehuuu, det nupper jeg!” tænkte hunden. Den nuppede det og skatede igennem hele byen med 180 km/t. ”Woow, det er godt nok sjovt!” tænkte hunden. ”Men det går alligevel ikke så stærkt..” Så satte hunden farten om til 250 km/t, men så kom hunden pludselig i tanke om at den tabte sit store kødben da den snublede, men så ringede hundens super fede nye mobiltelefon med alt det nyeste lir, men man måtte ikke snakke i mobiltelefon mens man kørte på skateboard, så hunden blev indhentet af Betjent Mjaw. Nu gik det ned af bakke, så hunden væltede på sit skateboard. ”Det er nok derfor de små børn kører med støttehjul når de cykler.. Hmm..” Nåh, men hunden var jo væltet på sit skateboard og skateboardet var gået i stykker, så nu måtte hunden igen løbe alt hvad den kunne indtil den fik øje på en dum jæger og en skør and, eller var det nu en fasan, eller mon en ko? Arj, ved nærmere kig var det nu en kænguru. Ja, det var en kænguru.. En pink kænguru.. Eller var den blå? ”Det ligner altså at den er alle regnbuens farver!” tænkte hunden. Men nu hoppede kænguruen.. Eller svømmede den? Den svømmede i en å sammen med alle fiskene. Man kunne næsten ikke se kænguruen for torsk, sild og ørreder. De hoppede og dansede rundt. Men der var altså også noget underligt ved den å, for den blev mindre og mindre.. Men hvor blev vandet af? ”Uuuups.. Løøøøb! Det svømmer efter mig!” sagde hunden som var gået hen til åen. Vandet indhentede hunden og nu måtte hunden svømme i land, hele vejen hjem til sig selv, hvor den hapsede lækre ostehapser og drak lækker kakaomælk.

3. del skrevet af * Møgungen * (10 år), Henriette J, *Kai*, henrijette J, Christina C,

Del 4.
Nu gabte hunden og rejste sig fra sin kurv. Hunden gik ud af døren, og fald så ned af trappen og var ved at dø af grin, fordi det var ligeså sjovt som en rutschetur, fordi den havde rulleskøjter på. Da hunden var færdig med at grine kiggede den på rulleskøjterne og tænkte den at den var træt, så hunden faldt i søvn på stedet og så vågnede den 2 timer efter, og så tænkte den ”Er du gal, jeg tror lige jeg nupper en morfar mere!” og så faldt hunden igen i søvn. 3 timer efter vågnede hunden og gik hen til vandskålen, for nu var den blevet meget tørstig, men så stak hunden hele hovedet ned i vandskålen som plejede at være fyldt med coca cola, for det kunne hunden rigtig godt lide. Men hvad var det? Skålen var helt tom! Hunden gik helt i panik og løb rundt omkring og alle vegne, og nu var hunden faret helt vild! Hunden så pludselig noget var efter den så den tænkte ”Løb!! Du er ved at dø! Det er sikkert noget meget farligt der er efter dig! Løøøb!” og så spænede hunden endnu hurtigere og hurtigere og hurtigere og så sprang hunden lige ind i en trædør ved et uheld. Tilsidst stoppede den op og tænkte: ”Hvorfor gør mit hoved så ondt? Jeg må hellere gå til mekanikeren.” Hunden gik hen af vejen hen mod mekanikeren, men så stod den stille og drejede en halv omgang om tænkte: ”Jeg vil egentlig hellere have en is!” og så vandrede den ned mod isbutikken. Så fik hunden en stor is med masser af kugler og med guf, syltetøj, flødebolle og det hele på. Så gik den hjem og lagde sig til at sove i sin dejlige bløde kurv.

4. del skrevet af * Møgungen (10 år) *, Stina J, DenSorteSlyngel §, Kamilla T og Paint is temporary, Pride is forever .,


Del 5.
Hunden gabte og tænkte ”Hold da kæft hvor er min familie kedelig!” Min mor kan kun surfe og min far kan kun skate på sit nyeste skateboard!” Hvad skulle hunden nu lave? Jo, den skulle kede sig.. Hvor kedeligt! ”NEJ!” sagde hunden til sig selv. ”Nu snupper jeg sku den flæskesteg der står på bordet.. Ellers så snupper jeg sømanden nede ved pølseboden, han ser dejlig saftig ud.. Mums.. Men på den anden side, har sømanden masser af hår på kroppen og det er altså ikke så lækker, at få i munden. Så jeg tror alligevel ikke jeg tager ham.. Men flæskestegen er kold… ”Hmm.. Behåret sømand eller kold flæskesteg.. Hm. Jeg tror faktisk allerhelst jeg vil have en pølse nede fra ham sømandens pølsebod. Pølsen er hverken kold eller behåret, så jeg tror jeg går ned og får sådan en..” sagde hunden til sig selv og begyndte at vandre op mod pølseboden. Da hunden var kommet op til sømandens pølsebod kunne hunden ikke bestemme sig for om han ville have en af de brune pølser, eller en rød pølse. Det endte med at hunden tog dem begge, og fik det hele med til. Da hunden havde spist pølsen tog den sig en dukkert i havnen, og gik så hjem igen.

5. del skrevet af * Møgungen (10 år) *, Beanmor *, <3plutopigen<3,


<b>Ja, det var så de tidligere afsnit... Skal vi så skrive videre ? Bare skriv en sætning som passer med den forrige sætning (som en anden person har skrevet..) Jeg starter.</b>

Hunden vågnede op næste morgen og kom til at tænke på at han faktisk havde fået et meget dårligt ry for at sove heeeeleee tiden. "Det vil jeg lave om på. Idag skal jeg være aktiv HELE dagen!"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En mærkelig HGhistorie om en træt hund
Kommentér på:
En mærkelig HGhistorie om en træt hund

Annonce