{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Ups.. Tændte lidt af.... {{forumTopicSubject}}

Overfor en som konsekvent bare ikke vil hører efter... Jeg blev helt ekstremt gal.... Er kommet med så mange tips og råd til hende som hun ku bruge i forbindelse med sin hund (som er fundet herinde, tak), men tumpen nægter bare at hører efter... Det er både med træning og opdragelse.... Og idag da jeg sad sammen med hende, råbte hun pludselig fordi hundene ikk opførte sig som hun mente de skulle ... Og hun råbte højt... Og så blev jeg ellers sur...For der er sku ikk nogen som skal råbe af dem... Så fik hun rent besked om hvad jeg mente og fik da vidst og så banket fast at jeg mente hun var meget uansvarlig.... Og så begyndte hun selvfølgelig at græde...

Men for pokker da også.. Jeg kan ikke ha, at folk ikke ber om hjælp og bare lader stå til med hunden og ikke lytter til hvad man siger.. Som jeg sagde til hende... Det er sku hunden det går udover.... Ikke dig selv... Men alligevel sidder jeg her med dårlig samvittighed selvom min kæreste siger, at det var rigtig det jeg sagde... Ku jo nok ha sagt det på en pænere måde, men nu fik jeg altså bare nok... :(:(:(:(:(:(:(:(:(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ups.. Tændte lidt af....
Kommentér på:
Ups.. Tændte lidt af....

Annonce