nogen der skal flytte? {{forumTopicSubject}}
så gør mig lige en tjeneste og vær opmærksom, hvis i lejer flyttebil.
Møg hamrende ærgeligt, at man ikke må nævne navnet herinde... for hmpf!! nogle klaphoveder!
Vi bestilte en flyttebil knap 2 uger inden vi skulle flytte.
Den kostede 1150 kr. incl 100 km.
Det var faktisk det dyreste sted. De andre steder kostede det mellem 800 og 1000 kr.
Men vi henter denne flyttebil om morgenen og lægger 2000 i depositum. Bilen ser ud som om den er i fin stand og lige den størrelse vi skal bruge.
Da vi så begynder at sætte vores møbler ind i flyttebilen, ser vi til vores store forskrækkelse at det regner ind i flyttebilen. Der var åbenbart hul i det ene hjørne i taget.
Og ja vi var ret uheldige, for det regnede hele dagen.
Jeg ringer straks til BIP og forklarer situationen. De siger så "jah det har vi prøvet at lappe, men det er umuligt, for taget giver sig"....
HVAD!!! kan de leje en bil ud, som flyttebil, hvis de er klar over der er hul i taget? Burde man ikke oplyse om dette, inden bilen udlejes?
De har ikke en anden bil vi kan få i stedet... De siger bare, at vi må dække med noget plastik...
Nøj jeg blev gal
ya right! Da vi hentede bilen stod den jo i tørvejr... nu var den pisse våd i bunden og vores sofaer var gennemblødt.
Vi skulle flytte den dag og vi kunne ikke få fat i en anden flyttebil.... vi måtte købe nogle ekstra flyttekasser og dække bunden med dem....
Ej men det tog 4 dage, inden vores sofaer var tørre.
Vi var i kontakt med dem flere gange efter, for at få fat i chefen.... Endelig lykkedes det... Nå men vi kunne så få den til en hverdagspris i stedet, så vi sparede 300 kr...
Hvad ligner det? De var ikke til at hugge og stikke i.
sådan nogle kæmpe idioter!
De kunne fandme have givet os det til halv pris, for det der er jo slet ikke optimalt for en flyttebil!
Se jer for...
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 72 Hunde: 3 Emner: 356 Svar: 4.433
Da jeg ringede efter vi havde opdaget det, sagde de at de ville give afslag i prisen, men at vi måtte ringe og snakke med deres chef om mandagen.
Vi kunne ikke få vores ting flyttet, hvis vi ikke havde den bil... Vi kunne ikke få fat i andre.
Men ja jeg kan godt se i bagspejlet, at vi skulle ha grebet det helt anderledes an.
Jeg tror ikke vi kunne ha set hullet, mens den holdt i tørvejr, for der regnede det jo ikke ind.
Men aaah jeg var godt nok frustreret.
nogen der skal flytte?