{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Tandpine!! (fortsat) {{forumTopicSubject}}

Mandag d. 26/11-07 fik jeg opereret min forbandede visdomstand ud. Det tog halvanden time! Tandlægen kunne bare ikke få det sidste ud, men det lykkedes til sidst.

Onsdag måtte jeg af sted igen pga. stærke smerter.
Jeg fik lagt en mesje (staves?) med lokalbedøvelse i såret.

fredag af sted igen. Der blev mesjen fjernet med det resultat at weekenden var et helvede. Lægevagten gav mig stærkere sager, men intet hjalp = ingen søvn. Blinkede konstant med venstre øje, fordi jeg havde store smerter i den side, så det gjorde det helt af sig selv.

Mandag af sted igen. Fik taget stingene og tandlægen mente det ville hjælpe en del.

Onsdag af sted igen pga. smerter. Fik lagt en ny mesje ned i såret, som tog en del af smerterne. Fik af vide at det var fordi knoglen stadig var blottet, at det gjorde så helvedes ondt.

fredag (i dag) af sted igen igen... Mesjen blev taget ud, og nu mente han at der var betændelse, så jeg er kommet på pencelin.

Mandag skal jeg af sted igen, for at få taget røntgenbillede og tjekket om pencelinen har hjulpet.

Men tænk.... 12 dage i smertehelvede!!!

Nu spiser jeg 13 smertestillende og 3 pencelin piller om dagen... Og ja min mave kan ikke tåle alt det!

Kan jeg dog for fanden ikke snart se enden på det!?

Hjernen er stået af.... er sur og irritabel på folk omkring mig og koncentrationen er heeelt i bund.
Kender i det, når smerterne går liiige i hjernen og man bare ikke kan fungere?

Vi har i samme periode flyttet, så det hele ligner noget der er løgn, fordi jeg bare har ligget med smerter og ikke fået ret meget søvn halvdelen af tiden.

Ja nu kom jeg af med det,,,,, men for fan...! Hvor er jeg ved at blive sindssyg af det.

ja bær over med mig, smilere er der ingen af i dag, efter som smerterne ligesom styrer det hele for tiden.

Nu skal den pencelin bare virke, så det fortager sig lidt!

Ellers bliver det endnu en alt for lang weekend!

Vi skal istandsætte vores gamle lejlighed i morgen, ja held og lykke med det siger jeg bare…

Gisp jeg piver, men iiiih altså!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tandpine!! (fortsat)
Kommentér på:
Tandpine!! (fortsat)

Annonce