Lortedag!!!! Lortedag!!!!
Øv øv øv øv...
Jeg er lige blevet fyret fra mit job, og jeg er bare så gal og ked af det.. Jeg blev så gal at at tog mine ting og kørte hjem. Jeg skal ellers være der til d 1. februar fordi jeg jo har en måneds opsigelse fra d 1.
Andre der også har en lortedag??
Sku bare lige af med det..
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 29 Svar: 168
maj 2007
På fyresedlen står der pga nedgang i produktion.
Men jeg er den der havde været der længst, så syntes lidt at det er en smule uretfærdigt. Det skal lige siges at jeg var den enest der turde åbne munden når der skulle brokkes lidt og laves lidt om. Chefen har længe været sur på mig. Han har ikke sagt ét eneste ord til mig den sidste måned. Hverken goddag eller farvel.. Hvis han havde nogle beskeder til mig sendte han nogle af mine kollegaer hen for at sige det. Jeg bliver så gal over sådan en opførsel
maj 2007
De er igang.. Min chef er tysker og der er mange af de danske regler han ikke kender, han gider heller ikke rigtig sætte sig ind i dem. Han glemte også lige at tillidsmanden skal være til stede. Så fagforeningen er igang.
maj 2007
Ud over det så er vi (kæresten og jeg) igang med at bygge vores nye drømmehus, så med et par millioner i minus på bankkontoen og mig uden job så er det jo ikke så godt
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.800
Og øv til dig Anne, håber du snart er færdig med det eksamens ræs..
apr 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 845
Ku godt bruge 100.000 kr. Det er alt jeg forlanger
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.783
Nu kan eventyret begynde for DIG - og DU skriver næste kapitel.
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 5 Svar: 77
Og god tur med eksamen [ Team TriColour ]
jan 2007
Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
Nad...
Ring til Anders Fog... jeg tror han kan hjælpe dig... Han lovede jo at gøre lidt for dem der ikke havde for meget... og nu er det snart jul... så det kunne jo være...!!!!!!!!
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.783
Det gør mig ondt, jeg kondulere.
Har du mulighed for at ligge alt eksmensarbejde til side i dag ??
Så vil jeg råde dig til, at få bearbejdet din sorg.
Da jeg mistede mine forældre, rev jeg en dag ud af kalenderen og var i skoven hvor jeg jeg skreg og vrælede for fulde kraft, for det gjorde så hjertens ondt og det hjalp at få afløb for mine følelser.
Evt. kan du gå optil sygeeksame, så få en snak med din læge og bliv sygemeldt i en periode, så du kan komme i balance igen.
Kærlige trøsende kram
Ninna-Oline.
maj 2006
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 181
og til frisør kl- 9, det var fint nok!
MEN MEN MEN, så skulle jeg jo hjem... og var lige kørt ud fra perkeringsbåsen, da jeg kørte sammen med en anden bil...
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.183
Lortedag!!!!