{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Hmmm ik forstået????Bedømmelser {{forumTopicSubject}}

Øhh det lyder måske lidt mærkeligt, men vil da lige vide om det er sådan at ale syntes mi Liva er en dårlig/Grim hund?????
For jeg syntes da godt nok at det er lige urimeligt nok at hun har tabt alle udfordringer ud af alle dem hun har..og har haft......
Så kan man jo undre sig over lige hvad det er folk stemmer efter.......
Det kunne jeg da meget godt tænke mig at høre noget om.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmmm ik forstået????Bedømmelser
  • #2   5. dec 2007 Folk stemmer hos dem de kender.

Og nogen er også gode til at tigge stemmer i diverse stemmerunde grupper.

• #3   5. dec 2007 Udfordringer er en leg, for sjov, det skal tags med et gran salt.

De gange jeg stemmer bliver det på den hund jeg syns bedst om, det bedste billede og i den stil.

Mange er med i stemmerunder, mange får andre til at stemme på lige deres hund i udfordringerne så du skal ikke tage det så tungt smiley

Men du kan evt finde et bedre første billede, da det som regel er det billede hunden bliver bedømt på.

• #4   5. dec 2007 Ah Tanja, du stemmer da med hjertet, ikke ? *Gg*

• #5   5. dec 2007 Jeg ser meget på billederne når jeg dømmer.
    Flotte billeder af god kvalitet som viser hunden flot vægtes højest hos mig.
    Sagt med andre ord præsenter din hund så flot som det er muligt. smiley

• #6   5. dec 2007 Det er altså ikke rigtigt at alle stemmer på dem de kender eller på dem som er i stemmegruppen. Jeg stemmer efter hvilken hund jeg syntes bedst om, sådan er det. Måske skulle du prøve med nogle flere billeder, my B. Der bliver ikke tigget stemmer i stemmegrupperne, færdig!

• #7   5. dec 2007 Var lige inde og runde dine udfordringer... Det er rigtig gode billeder du er oppe imod.. Så hvor meget snyd er er foregået ??? Du skal skifte 1 billed ud på begge hunde, hvor de viser sig bedre....

• #8   5. dec 2007 bedømmelser og udfortringer er ikke det samme smiley

Og om hunden vinder eller ej har ikke noget at gøre med om den er grim smiley Det er bare et "spil" lad være med at tage det personligt

• #9   5. dec 2007 jeg får tit de der "Stem lige i mine udfordringer tak" i mit Bc.
    -Eller "Stem på min hund, så er du sød"
    Så vel snyder folk da........

• #10   5. dec 2007 Jeg stemmer på Monique det er hvad jeg gør smiley

• #11   5. dec 2007 Din hund er bestemt ikke grim - overhovedet.

Jeg stemmer selv med hjertet, og stemmer også efter billedkvalitetet og opfindsomhed på billederne. Nogle af dine billeder er lidt mørke. Tag de bedste i starten, det er dem de fleste ser på.

• #12   5. dec 2007 jeg synes betemt ikk din hund er grim....
    og heller ikke at mine egne er det... men mine taber altså os en del.... og sådan er det... det er jo bare for sjov smiley

• #13   5. dec 2007 Begge dine hunde er suuuuuuuuuuuuuuuuuper søde. . . virkelig!!!

Det er da bare synd for dem der ikke kan se det ;o)

Men ja, det er meget svært at vinde en udfordring hvis man ikke deltager i stemme-tigger-tråde . . . desværre

• #14   5. dec 2007 Din hund er da ikke grim eller dårlig.
    Jeg kan kun tale for mig selv , men jeg stemmer altid med hjertet. På den hund der tiltaler mig mest, og jeg ser på billederne ,ikke så meget kvaliteten men hvordan de er og så teksten. Det er helt fint med mennesker på billederne men jeg bryder mig ikke om billeder , hvor man ser mere menneske end hund.

• #15   5. dec 2007 nej nu stopper i lige en halv... Det er ikke alle der deltager i stemmerunder der tigger stemmer... de fleste stemmer med hjertet også imod dem man nu er i stemmerunde , eller gruppe med...
    Men ja tiggerbreve i pb er noget jeg er stærkt imod... og det gad jeg godt være uden...

• #16   6. dec 2007 Det er skam ikke fordi vi har noget imod at tabe, tab og vind med samme sind og det gør vi da også gerne er bestemt ikke en dårlig taber.
    Stntesmåske der erlidt for mange tilfældigheder her, vi er da også selv på stemmerunder men stemmer da hvert gang ærligt og ikke under pres.
    Jeg syntes såmænd oz at begge mine hunde er dejlige og bestemt ikke grimme, Ligeledes syntes jeg egenlig at billederne er flotte, da Legolas ikke har været her mere end 1 uge er det lidt begrænset hvad vi har af billeder.

Kommentér på:
Hmmm ik forstået????Bedømmelser

Annonce