{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

Gode kameraer? HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg er kommet i den forfærdelige situation at jeg ikke ved hvad jeg skal ønske mig.. Ønsker mig 7 bøger, et hestehåndklæde, 2 computerspil, 3 Schleich (plastic-heste. Håndmalede, rigtig flotte...) heste + indhegning til Schleich hestene.

Jeg er jo så også liiiiige kommet på at jeg vil ønske mig et kamera, da jeg bare ELSKER at fotografere smiley Men, det nytter jo ikke bare at ønske sig et kamera også få et der ikke er så godt man ville have, sååå, er der nogle herinde på HG der har gode/dårlige erfaringer med nogle kameraer?

Det skal HELST være Digital kamera, da det er sådan et jeg ønsker mig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode kameraer? HJÆLP!
  • #1   15. nov 2007 jeg har et sony med 8,1 mega pixel, det er super godt!

• #2   15. nov 2007 Her er så lidt krav til kameraet:

1) Det skal være nogenlunde godt smiley
    2) Prisen skal være rimelig.. smiley
    3) Gerne billigere end 400 kr, men hvis et godt kamera ikke kan fås så billigt, så pyt smiley (har ikke forstand på kameraer..)

• #3   15. nov 2007 Ja, det har jeg smiley En Nokia 6230i der er 2 år gammel til marts smiley

• #4   15. nov 2007 Uh tror ikke jeg kunne klare at ha et kamera til 400 kr *GG*
    Tror ihvertfald det bliver svært at få nogle gode billeder :o)

• #5   15. nov 2007 Ja, det tænkte jeg også nok smiley Jeg sagde også til min mor at jeg ihvertfald ikke kunne få et godt kamera til under 1,000 hvis det skal være ordentligt, men hun sagde at det kunne man helt sikkert smiley

• #6   15. nov 2007 Altså jeg vil sige at du ikke behøver ønske dig et bestemt mærke. Sæt nogle krav til det derimod.

- Optisk zoom, digitalt zoom er ikke nok (Ved digital zoom forstørres hver pixel blot, altså antallet af pixel formindskes, hvilket gør at billedet kan virke som bestående af firkanter hvis du zoom'er Ved optisk zoom bevares det samme antal pixel, derfor et skarpt billede)
    - Hvor stor opløsning har du brug for? Hvis det bare er lidt fritidsfoto af vufferen og hestene har du ikke behov for 8,1 mp ex.
    - Kører cameraet på batterier eller skal det lades op gennem en oplader?
    - Kan man sætte et alm. SD hukommelseskort i eller skal der et specielt et til. (De specielle er dyre. Ex Sony Duo Stick)

Mht til prisen er der tit du kan få butikkens udstillingsmodel billigere... Det er værd at tage med i overvejelsen.

• #7   15. nov 2007 Jo, sikkert nok.. Jeg har jo fødselsdag 20 januar, såååå...

Kommentér på:
Gode kameraer? HJÆLP!

Annonce