{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

dyrhopitalet :( {{forumTopicSubject}}

Snøft...

Maggi blev indlagt i dag.... snøft

Hun havde tynd mave i går og da vi gik i seng kom der også lidt blod med ud. Men hun var så frisk som hun plejede. Så vi ringede til en vagtdyrlæge. Oh hun sagde og hvis hun blev svag skulle komme med det samme.

Så her til morgen var hun slet ik sig selv. lå bare og kiggede på os. Så ringede vi til dyrlægen, og hvis vi kunne være der om en halv time, så havde de tid, og jeg sagde bare jeg kommer nu smiley

Hun har åbenbart haft en virus, tror dyrlægen. Og så havde hun også lidt væskemangel:(

Ringede så her kl 15 for at høre til hende, og der havde hun det bedre smiley Men de ville beholde hende til i morgen
smiley snøft

Vil bare gerne ha min lille hund hjem piv piv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyrhopitalet :(
  • #1   12. nov 2007 Øv det er aldrig sjovt, men hun skal nok få det bedre *ss*



  • #2   12. nov 2007 Edda var igennem samme tur i sommers. Startede med at være syg tirsdag, blev indlagt onsdag og var hjemme igen lørdag. Vi forstod på dyrlægen da hun blev indlagt at ½-1 timer mere så kunne det have betydet at hele hendes system var klappet sammen. Grunden kunne de ikke sige , det kunne være lige fra en virus til en parasit ,men behandlingen hjalp.
    Vi var til et træf i norge og 50-75% af deltagerne (N, S, FIN, DK, NL, D, LUX, USA) blev syge eller bragte smitte med hjem. Det popper stadig op har jeg hørt og vi har fået besked på - fra nordmændene - at hvis vore hunde igen får tynd mave skal vi teste for giardia og coccider, det er nemlig de to parasitter som åbenbart er i omløb for tiden.


  • #3   12. nov 2007 Stakkels lille Maggi. Håber hun snart er frisk igen.

  • #4   12. nov 2007 Aiii ven.. Hvad er det dog for noget... :0(

    Jeg håber da at hun har det bedre...

    Knuz Heidi


  • #5   12. nov 2007 Øv da stakkels lille Maggi

    Jeg håber hun får det godt hurtigt og snart kan komme hjem:-)


Kommentér på:
dyrhopitalet :(

Annonce