{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Månedsrådighedsbeløb {{forumTopicSubject}}

Nu ved jeg godt at det er svært at sammenligne månedlige rådighedsbeløb da vi alle tjener MEGET forskelligt...

Men...
Når vi snakker middelklasse med børn i instituttion,bleer,togkort osv - Er 2000 kr til hver ( altså 4000 kr tilsammen ) meget lidt ??

Altså alle udgifter er dækket og madpenge er lagt til side.
De 2000 er simpelthen til lige hvad man har lyst til...

Jeg ved godt at det ikke er meget, men er det så slemt ?

Havde bare en lille snak med nogen tidligere og det var absolut ikke særligt meget at ha' til een selv.....
Jeg synes personligt at det er fint smiley
( og det var ikke nogen der sagde at JEG havde lidt penge *G* - Det var møntet på dem selv )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Månedsrådighedsbeløb
  • #1   31. okt 2007 det lyder da fint hvis det er til fis og ballade.

• #2   31. okt 2007 Uha.. Vores rådhedsbeløb ligger i gennemsnit på 7000 kroner om måneden- men det er kun fordi jeg har lavet et budget jeg har kunne regne det ud. Meeen de blir brugt mad, bleer og andre ting der (desværre) er nødvendigt i husholdningen *suk*, så hvor meget der præcis er tilbage her til mig/os selv er forskelligt. Men der er nok omkring 2000-3000 kroner, så det er fint!

• #3   31. okt 2007 jeg har 7000 kr om måneden når faste udgifter er betalt , så synes godt nok det er lidt :o(

• #4   31. okt 2007 Jeg har da ihvertfald ikke 2000,- til "sjov" hver måned - men jeg er jo ogaå ¨en "halvgammel sag" som måske ikke har så mange behov som yngre har.... Jeg tror jeg bruger omkring 1000- 1200 - om måneden på f.eks. ekstra ting til vapserne og gaver til børnebørnene, - tøj...(som jeg gerne køber brugt), og bøger, - og min søn og svigerdatter, - som nok er på din alder og har 2 små børn, - der mener jeg også at de har omkring 2000, - hver om måneden - så jeg tror ikke det er unormalt..

• #5   31. okt 2007 Manne - Ja, man kan klare sig for mange forskellige beløb.. Har da også prøvet at ha' det samme som dig og jeg er da ikke død endnu smiley

Christine - Ja, jeg er nu også tilfreds smiley

Ejer af verdensdejligste Chi'er -
    Har også prøvet at ha' mere... Det har dem jeg snakkede med også.. Er nok lidt der skoen trykker.. Hvad man har været vant til smiley

Dorthe - Arh.. Så gammel er du da heller ikke *G*
    Og de er ikke utilfredse ? smiley

• #6   31. okt 2007 Tjaaa........jeg ville da enormt gerne have 2000,- til sjov hver mdr.........jeg tror vi har omkring 5500,- til mad, benzin, tøj, hund, buskort til ungerne, fritidsinteresser o.s.v........vores unger går heldigvis ikke i institution mere.......de er 12 og 16 år........men det bliver de ski ikke billigere af :o)

• #7   31. okt 2007 2000 til sjov smiley
    Damn det ville jeg gerne have. Men hvad kan man forvente når man arbejde på deltid for at være mere hjemme ved dyrene smiley

• #8   31. okt 2007 Tinna - Ja, jeg behøver sgu heller ikke flere mio hver måned... Et dejligt middelklasseliv uden det store hurlumhej.. Men tid og overskud til dejlig hygge og glæde smiley

Smilende Sussi - Tror at jeg bliver nød til at vise dem denne tråd så de kan se at det ikke er mig der er underlig og er glad for at ha' 2000 om måneden *GG*

Forresten så er du på Google smiley
    Søgte på 'vandflaske hund' og der var der et billede af en velkendt hund smiley
    http://images.google.dk/images?hl=da&q=vandflaske%20hund&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Kommentér på:
Månedsrådighedsbeløb

Annonce