{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

Dober lab hvalpene... {{forumTopicSubject}}

Synes godt nok at histiorien om de stakkels hvalpe, bliver mere og mere kedelig som tiden går... Jeg ved der har været nogle kanon personer, der har hjulpet disse hvalpe på vej til et bedre liv..men det skær i mit hjerte, at se de bliver solgt videre og videre.. Disse hvalpe har efter min mening brug for, at få noget stabilitet i deres hverdag og liv. Tager hatten af for dem der har tilbudt midlertidige hjem til rette ejer findes, men at man så går og tror at nu er der ihvertfald 1 hvalp der har fået et godt liv, så ser man den i markedet til salg pga særlige omstændigheder... Grundene kan være mange, og jeg mønter det ikke på nogle, men burde de hvalpe ikke bare snart have fået fred fra dennne grusomme og svigtende verden de desværre er kommet til. At de først og fremmest er blevet lavet, burde aldrig været sket.. Og jeg foragter de mennesker der har været så hjerteløse, at omsorgsvigte hvalpene fra start. Puha jeg føler snart at hunde i dagens DK, er en vare, som vi kan kassere, når den ikke duer længere eller bytte os væk fra. ØV

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dober lab hvalpene...
Kommentér på:
Dober lab hvalpene...

Annonce