{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Pauseklovn {{forumTopicSubject}}

Har i sådan en i huset ??

Har hos os er det bestemt Scully.

Utroligt hvad den hund laver af dumme ting ..her er et par eks .

i går skulle de luftes på et tilfældigt sted på arbejdsrunden ...bildøren åbnes ..og Scully hopper total overstadig ud af bilen . Slår kolbøtter om sig selv og tager en ordentlig tur ud på marken ... Fint nok med det ..

Vi vender ryggen til i 20 sek ..og hunden er tilbage på vej til os .. hun har dog ikke set at der er hegn et andet sted på marken og løber direkte ind i det , slår en saltamotale og lander hængende i luften med hovedet nedaf hvoraf halsbåndet hænger fast i en pæl ... HYL MOAR ..Kom og hjælp mig ..

Jeg fik hende hurtigt " reddet " men jeg kan nu stadig ikke lade være med at grine over synet . Der skete heldigvis ikke noget og hun tonsede totalt tosset rundet bagefter .

Et andet eks var i foråret , vandet stod højt i vores lokale bæk ..en bæk vi passerer næsten dagligt på vores ture .
Hundene ved de skal vente og blive mens de får snorene af og fri komandoen kommer ..men denne dag var Scully igen total lallegald , og kunne selvfølig ikke vente de 2 min ... det betød så at hun sprang over bækken stadig i snor. Som bekendt har snore en vis længde og når de ikke er længere ..TJAA så strammes de og bliver ikke længere *GG* ...så i dette tilfælde endte det med Sully fik en brat afslutning på springet , slog en saltamotale i luften og landede mit i åen med et ordentligt plask ... Hunden HADER vand . *G*

Skal lige siges ..tøsen er 10.5 år .

http://images.hundegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/134637_l.jpg

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pauseklovn
Kommentér på:
Pauseklovn

Annonce