{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en god ide :)
  • #1   27. okt 2007 det er også¨det jeg tænker.... det vil være dejligt at kunne kigge på det og så mindes dem alle tre... det eneste problem er bare mht arbejde... arbejder med handicappede og skal engang videre i et nyt job inde for samme område, men jeg kan jo altid dække det med et ur, det skal jo ikke være så stort

• #2   27. okt 2007 jaa jeg har også en i nakken, som de kan se og den siger de heller ikke noget til smiley og alle folk har jo også nogle efterhånden smiley

• #3   27. okt 2007 jamen den ene blev slået ihjel i en bilulykke og den anden blev slået ihjel på sit gymnasie.... Ja det er jeg nu, men har satme også været helt nede og skrabe bunden.....

• #4   27. okt 2007 Hmm... ikke for at være lyseslukker men er det ikke trist at ha menneske stjerner og en hundestjerne ved siden af hinanden. kommer de ikke lidt i hver sin kategori??

Og ang du skriver at du kan dække det med et ur... Der tænker jeg bare hygiejne.. Du må da ikk ha ur på, på arbejde

• #5   27. okt 2007 det gør jeg, har haft rigtig meget støtte og mange skuldre at græde ud ved, så det har jeg været meget heldig og taknemlig for... Men hvis der sker noget igen, tror jeg sgu ikke jeg klarer mig så godt. Det hele er sket næsten lige oven i hinanden. Så har gået med meget frygt for det skulle ske igen, og gør det da stadig, men ikke i lige så stor grad... Men klarer mig smiley Tak for din interesse og omsorg smiley

Kommentér på:
en god ide :)

Annonce